Názvy

Zobrazují se záznamy 61 - 70 z celkového počtu 970

Kapitola
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. , s. 46.

Článek
Lazarová, Bohumíra, Jůva, Vladimír. Učitelé a faktor času : o proměnách pracovního sebepojetí. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 2, s. 43–60.

Článek
Šimáně, Michal. Učitelé menšinových škol pohledem dějin každodennosti. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 3, s. 89–122.

Článek
Frost, David. Učitelem řízené zdokonalování školy : agilita, strategie a individuální vedení. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2000-2001, roč. 49-50, č. U5-6, s. 7–19.

Článek
Řehořková, Marie. Učitelská profese. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1987, roč. 36, č. I22, s. 59–72.

Článek
Veselá, Zdenka. Učitelské vzdělávání mezi dvěma světovými válkami. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1985, roč. 34, č. I20, s. 97–109.

Článek
Smetáčková, Irena, Stará, Jana, Chytrý, Vlastimil. Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 9–34.

Článek
Riedel, Wolfgang. Učte se plavat! : Epilog s Blumenbergem. Pro-Fil. 2015, roč. 16, č. 2, s. 69–76.

Kapitola
Haraksim, Ľudovít. Údaje o Čechoch a Slovákoch v spisovom materiáli Cyrilometodejskej spoločnosti (1847). In: Otázky dějin střední a východní Evropy. [I.]. , s. 221–232.

Článek
Bartoňková, Dagmar. [Udal'cova, Zinaida Vladimirovna. Italija i Vizantija v VI veke]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1962, roč. 11, č. E7, s. 122–123.