Názvy

Zobrazují se záznamy 61 - 70 z celkového počtu 965

Článek
Ohnesorg, Karel. [Ученые записки. Том 60, Исследования языка и речи]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1971, roč. 20, č. A19, s. 274–275.

Článek
Pospíšil, Ivo. Uchopení problému: současná polská literatura českého Těšínska. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. X, Řada literárněvědné slavistiky. 2005, roč. 54, č. X8, s. 219–220.

Článek
Zlatuška, Zdeněk. [Ulf, Christoph. Das römische Lupercalienfest: ein Modellfall für Methodenprobleme in der Altertumswissenschaft]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1986, roč. 35, č. E31, s. 204–205.

Kniha
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Učitel a stres. 1992

Článek
Mareš, Jiří. Učitel jako zdroj sociální opory pro žáky a studenty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 41–54.

Článek
Kasíková, Hana. Učitel na cestě inovací. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 55–71.

Článek
Tinková, Daniela. Učinit neviditelné viditelným : od anatomické Venuše k tajemství počátku. Opuscula historiae artium. 2019, roč. 68, č. 2, s. 256–267.

Článek
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 85–108.

Kapitola
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. , s. 46.