Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

opera

Štefková, Markéta. Janáčkova Její pastorkyňa a Suchoňova Krútňava
Pivoda, Ondřej. "... přesto bych se nikdy nerozhodl pro libreto, které by mne přímo nerozpálilo." : spletitá cesta Pavla Haase k libretu Šarlatána
Chachulski, Jakub. Models of dialogue opera in the Polish theater at the turn of the 18th and 19th centuries : Józef Elsner's works for Wojciech Bogusławski's stage
Libin, Kathryn L.. Love and virtue in the Lobkowitz house theatre : Ferdinando Paër's L'amor conjugale
Biba, Otto. Liebe und Tugend : Musik als eine moralische Institution
Cseres, Jozef. Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna
Dichtl, Karel. K některým aspektům ztvárnění unisona a jeho metamorfizacím ve vybrané operní literatuře 2. pol. 19. a 1. pol. 20. století
Zahrádka, Jiří. Osud, dílo v mnohém zlomové
Weiss, Jernej. Janáček's "Slovenian" pupil Emerik Beran and his forgotten opera Melusina
Pantůček, Viktor. "Nové, opravdu realistické opery" : činnost operního kolektivu brněnské odbočky Svazu československých skladatelů 1949–1954

Pagination

  • Page 1
  • Next page ››

Pagination

  • Stránka 1
  • Stránka 2
  • Next page Next ›
  • Poslední stránka Last »
Subscribe to opera