Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

mathematics

Molina Sangüesa, Itziar. La confección del Glosario de aritmética y álgebra en el Renacimiento hispano como instrumento para el estudio del léxico matemático del siglo XVI
Ziebell, Natasha; Clarke, David. Curriculum alignment : performance types in the intended, enacted, and assessed curriculum in primary mathematics and science classrooms
Chytrý, Vlastimil; Říčan, Jaroslav; Živná, Dagmar. Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Hähkiöniemi, Markus; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Hiltunen, Jenna; Jokiranta, Kaisa. Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation
Subscribe to mathematics