Názvy

Zobrazují se záznamy 71 - 80 z celkového počtu 937

Článek
Redakce časopisu Porta Balkanica, Kouba, Miroslav. Jak chápat a interpretovat Balkán v jeho tematické pestrosti a kulturní provázanosti : rozhovor s Miroslavem Koubou. Porta Balkanica. 2013, roč. 5, č. 2, s. 49–51.

Kapitola
Reichstäter, Jan. Jak chápat mýtus a mýtotvorbu : starogermánské mytologické narativy, jejich ideologie a variace. In: Reichstäter, Jan. Předkřesťanská náboženství severních Indoevropanů : tradice Keltů, Germánů a Baltů v kritické perspektivě humanitních věd. , s. 65–121.

Kapitola
Jak číst tuto knihu. In: Na rozhraní světů : fantastická literatura v mezioborovém zkoumání. , s. 25–32.

Kapitola
Gregor, Miroslav, Hladík, Mojmír, Musil, Libor, Šindlářová, Jana. Jak jsme byli zvyklí spolupracovat. In: Gregor, Miroslav. Hledání pružné organizace. , s. 11–46.

Kapitola
Kolektiv autorů. Jak koncipovat vlastní výzkum. In: Borovský, Tomáš. , Fasora, Lukáš. , Chocholáč, Bronislav. , Malý, Tomáš. , Nečasová, Denisa. , Němec, Jiří. , Wihoda, Martin. Úvod do studia dějepisu. 2. díl. , s. 115–123.

Článek
Chlup, Radek. Jak náboženství vysvětlovat nereduktivně : hranice racionality a sebereflexivita. Religio. 2019, roč. 27, č. 2, s. 163–200.

Článek
Mareš, Jan. Jak neměřit ve třídě. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 231–237.

Kapitola
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Jak poznám, že jsem ve stresu?. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres. , s. 14–19.

Článek
Brücknerová, Karla. Jak poznáme kvalitní kombinované studium? : pilíře kvality v hodnocení zralými studenty. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 125–144.

Článek
Janiec-Nyitrai, Agnieszka. Jak poznawać to, co wydaje się być poznane? : Dwie ważne prace o twórczości Jána Kollára. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 1, s. 117–119.