Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 22 z celkového počtu 22

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.

Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.

Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.

Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Článek
Hlaďo, Petr, Novotný, Petr, Schuchart, Claudia. Success and failure in upper secondary education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 5–9.

Článek
Dvořák, Dominik, Simonová, Jaroslava, Vyhnálek, Jan, Gal, Petr. Days after a choice is made : transition to professional and vocational upper secondary schools in Czechia. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 11–43.

Článek
Rolfe, Victoria, Rosén, Monica. Delays and dropouts : identifying risks of suboptimal post-compulsory educational pathways in Sweden. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 45–77.

Článek
Horyna, Břetislav. The political philosophy of environmental loss and power. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 2, s. 1–14.

Článek
Zapalačová, Karolína. Quantum theory and Bergson's subjectivist conception of time : Is it possible to reconcile duration and quantum time?. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 2, s. 15–25.

Článek
Fačkovec, Henrich. [Evola, Julius. Metafyzika války]. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 2, s. 26–29.

Článek
Vrchlabský, Adam. [Giombini, Lisa; Kvokačka, Adrián (eds). Everydayness: contemporary aesthetic approaches]. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 2, s. 32–34.

Článek
Olanipekun, Victor Olusola. Between divine right monarchy and natural freedom of mankind. Studia philosophica. 2022, roč. 69, č. 2, s. 27–44.

Článek
Bühler-Niederberger, Doris, Schuchart, Claudia. Academic second-chance education : correction or consolidation of early selection?. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 79–100.

Článek
Dueggeli, Albert. Youth at risk in higher levels of upper secondary education : a supportive intervention to prevent school failure and drop out. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 101–114.

Článek
Hloušková, Lenka, Záleská, Klára, Vengřinová, Tereza. Educational decision making of repeatedly unsuccessful Czech vocational education and training examinees leading to passing the matura exam. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 115–140.

Článek
Gal, Petr. Typologies of early school leavers from secondary education : a review study. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 4, s. 141–161.