Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 37

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 3.

Článek
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 9–31.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 3.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Kapitola
Kovář, Michal. Estonian literature in the Czech lands : summary. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017, s. 55–56.

Článek
Rákosi, György. The definite article and anaphoric possessors in Hungarian. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 21–33.

Článek
Čakányová, Michaela, Emonds, Joseph. Phasehood of infinitives. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 97–114.

Článek
Blümel, Andreas, Particke, Hans-Joachim. A re-examination of wieder: remarks on an overlooked prefix. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 37–50.

Článek
Szűcs, Péter. English left-peripheral constructions from an LFG perspective. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 67–80.

Článek
Gazdik, Anna. Adjectival complements of transitive verbs in Spanish. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 7–20.

Článek
Blümel, Andreas, Götze, Christopher, Holler, Anke. Revisiting continuative relative clauses: towards a unified account. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 81–96.

Článek
Gergel, Remus. Interface interactions in the English iterative cycle. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 51–65.

Článek
Jardón, Natalia. Transitivity and self-caused readings in Spanish deverbal nouns. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 21–36.

Článek
Veselý, Arnošt. Education officials between hierarchies and networks. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 117–133.

Článek
Ceulemans, Carlijne. How to move beyond the trust–control dilemma? : What insight into the work of educational standards might have to offer. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 33–51.

Článek
Brücknerová, Karla, Novotný, Petr. Trust within teaching staff and mutual learning among teachers. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 67–95.