Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 508

Článek
Scholz, Milan. Hledání Nové Evropy v textech T. G. Masaryka a Romana Dmowského : komparativní pohled. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 2, s. 89–110.

Článek
Hálek, Jan. Koncept Maffie jako státotvorné komponenty v kolektivní paměti meziválečné československé společnosti. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 2, s. 23–43.

Článek
Rychlík, Jan. Nová Evropa – představy a skutečnost. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 2, s. 61–70.

Článek
Štaif, Jiří. Palackého federalismus a jeho koaliční potenciál. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 2, s. 5–14.

Článek
Neudorflová, Marie L.. Filosofické a politické předpoklady Masarykovy koncepce Nové Evropy. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 2, s. 71–87.

Článek
Obsah - Content. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 5–6.

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek
Obsah. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 3–4.

Článek
Bočková, Helena. Balkán jako etnografické muzeum Evropy? aneb Hledání ztraceného času. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 19–28.

Článek
Redakce časopisu Porta Balkanica, Rychlík, Jan. V jihovýchodní Evropě je nejzajímavější etnická různorodost. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 97–100.

Článek
Čermák, Petr. Hledání odpovědí na 'bosenskou otázku' 20 let po daytonu: pohledy z Mostaru a Banja Luky. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 63–72.

Článek
Açka, Flutura. Flutura Açka – Kde jsi? (úryvek z románu). Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 80–86.

Článek
Pokyny pro autory. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 101–102.

Článek
Šmídková, Lenka. Systém dvojjazyčného školství gradišćanských Chorvatů. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 51–56.

Článek
Kouba, Miroslav. Od otroctví k soužití: terminologická tápání v bulharské reflexi osmanské minulosti. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 5–18.

Článek
Petzová, Iveta. [Jakoubek, Marek et. al. Krajané: hledání nových perspektiv]. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 78–79.

Článek
Lančová, Tereza. České stopy v Gorné Orjachovici. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 39–50.

Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.