Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 289

Článek
Slavica litteraria. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 1, s. 145.

Článek
Schmidt, Ondřej. The castle of Collalto at war : the social structure of the garrison and the organization of the system of defence in 1373. Studia historica Brunensia. 2019, roč. 66, č. 1, s. 153–181.

Článek
Pártay, Kata. Euripides' Andromache and the dynamics of Philia. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 145–158.

Článek
Fratantuono, Lee. Alma Phoebe : lunar references in Virgil's Aeneid. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 61–79.

Článek
Bán, Katalin. Madness in Seneca's Medea and Celsus's De Medicina. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 5–16.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 214–215.

Článek
Gellérfi, Gergő. Xenophobic utterances in Juvenal's Satires. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 81–91.

Článek
Ricci, Luca. Hellenistic monumental sanctuaries in late Republican Latium : the advantages of a semantic approach. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 181–194.

Článek
Ferreira, Nelson Henrique da Silva. Evaluating foodstuff properties in antiquity : a hierarchy of breads in De alimentorum Facultatibus : proposed by an ancient scientist. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 41–59.

Článek
Sözen Özdoğan, Sinem, Özçakır, Bilal, Orhan, Burcu. A case of teacher and student mathematical problem-solving behaviors from the perspective of a cognitive-metacognitive framework. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 221–243.

Článek
Av-Shalom, Na'ama Y., Zimmerman, Randi M., Chinn, Clark A., Duncan, Ravit G.. Analysis of different categories of epistemic and metacognitive discourse in argumentation. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 101–118.

Článek
Reznitskaya, Alina, Wilkinson, Ian A. G.. Measuring production and comprehension of written arguments in upper-elementary grades. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 63–84.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 3–4.

Článek
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi. The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 11–44.

Článek
Švaříček, Roman. The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 143–171.

Článek
McNaughton, Stuart, Zhu, Tong, Rosedale, Naomi, Oldehaver, Jacinta, Jesson, Rebecca, Greenleaf, Cynthia. Critical perspective taking : promoting and assessing online written argumentation for dialogic focus. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 119–141.

Článek
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa. Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 199–219.

Článek
Rapanta, Chrysi. Bewilderment as a pragmatic ingredient of teacher-student dialogic interactions. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 45–61.

Článek
Reznitskaya, Alina, Švaříček, Roman. Better learning through argumentation : editorial. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 5–10.

Článek
Oyler, Joe. Exploring teacher contributions to student argumentation quality. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 173–198.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 3, s. 3–4.

Článek
Melounová, Markéta. [Gillmeister, Andrzej (Ed.). Rerum Gestarum Monumentis et Memoriae: cultural readings in Livy]. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 207–210.

Článek
Marek, Jindřich. Medieval Utraquist sermons on Czech patron saints. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 105–127.