Text typology of personal advertising : (attract. 35 yo. M, profess., with GSOH, WLTM sim.F 4 f/ship.Ldn.)

Název: Text typology of personal advertising : (attract. 35 yo. M, profess., with GSOH, WLTM sim.F 4 f/ship.Ldn.)
Zdrojový dokument: Brno studies in English. 1996, roč. 22, č. 1, s. [89]-96
Rozsah
[89]-96
  • ISSN
    1211-1791
Type: Článek
Jazyk
Jazyk shrnutí
Licence: Neurčená licence
 

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Reference
[1] Hoffmannová, J.: Seznamovací inzeráty mladých lidí. In: Naše rec, 1985, pp. 113-124

[2] Morzol, M.: Seznamovací inzeráty a jejich autoři. DP.FFMU, 1990

[3] Sinclair. J.: Compressed English. In: Ghadessy, M. ed. Registers of Written English. Pinter Publishers, London 1988

[4] StanSk, J.: Zn. 'Jen upřimně a vážně', MF 1977

[5] Stolt, B. Hier bin ich! - Wo bist du? Scriptor Verlag Kronberg 1976

[6] Vestergaard, T. & Schroder, K.: The language of advertising. Basil Blackwell Publisher, 1985