Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?

Image
Autor: Pol, Milan
Vydání
1. vyd.
Místo vydání
Brno
Nakladatel
Masarykova univerzita
Rok vydání
1995
Rozsah
165 s.
Edice
  • Věda do kapsy; sv. 9
ISBN
8021010975
Jazyk
česky
Odkaz do knihovního katalogu MU: 126876
Licence: Neurčená licence
Držitel práv
Masarykova univerzita. Filozofická fakulta
hidden-section Úvod
Page Chapter number Title
3-5 Úvod | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
6-10 1. | Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
11-21 2. | Obecná charakteristika waldorfských škol | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
22-28 3. | Cíle pedagogiky waldorfských škol | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
29-37 4. | Obecné požadavky na učitele waldorfských škol | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
38-45 5. | Kategorie učitelů waldorfských škol | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
46 6. | Učitel waldorfské školy a jeho kompetence | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
47-76 7. | K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
77-95 8. | K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
96-118 9. | K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
119-125 10. | Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
126-141 11. | K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol | pdf icon Pol, Milan
hidden-section Závěr
Page Chapter number Title
142-148 Závěr | pdf icon Pol, Milan
Page Chapter number Title
149-165 Použitá literatura a prameny | pdf icon Pol, Milan