Vlčková, Kateřina

Varianty jmen:

Vlčková, Kateřina (preferováno)
Freire, Laísa Maria
Typ dokumentu
Zobrazují se záznamy 1 - 8 z celkového počtu 8.

Článek
Vlčková, Kateřina; Květoň, Petr; Ježek, Stanislav; Mareš, Jan; Lojdová, Kateřina. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 135–155.

Článek
Vlčková, Kateřina; Mareš, Jan; Ježek, Stanislav; Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.

Článek
Vlčková, Kateřina; Berger, Janek; Völkle, Manuel. Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.

Článek
Mejía-Cáceres, María Angélica; Freire, Laísa Maria. Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 139–163.

Článek
Papajoanu, Ondřej; Voňková, Hana; Vlčková, Kateřina. Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol.. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 29–50.

Článek
Vlčková, Kateřina; Bradová, Jarmila. Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření?. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 3, s. 9–28.

Článek
Lojdová, Kateřina; Vlčková, Kateřina; Nehyba, Jan. Stories of teachers' identity : between personal and professional experience. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 113–137.

Článek
Černá, Monika; Píšová, Michaela; Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.