Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 82
Článek
Hurbánková, Šárka.
Repertoire of characters in Roman comedy: new classification approaches. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 3–15.
Článek
Karabová, Katarína.
The Habsburg's on the Hungarian throne in Babai's epigrams. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 25–51.
Článek
Cikán, Ondřej.
Byzantská knihovna: Drei Übersetzungen byzantinischer Literatur in der Reihe Byzantinische Bibliothek der Edition Pro Oriente des Pavel-Mervart-Verlags. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 141–147.
Článek
Witczak, Krzysztof Tomasz, Zadka, Małgorzata.
On the Anatolian origin of Ancient Greek σίδη. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 131–139.
Článek
Pumprová, Anna.
[Hruboň, Pavel; Psík, Richard. Kancelářské poznámky na papežských listinách v období 1378–1417 na příkladu listin dochovaných v moravských archivech]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 149–150.
Článek
Meško, Marek.
Anna Komnene's narrative of the war against the Scythians. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 53–70.
Článek
Pumprová, Anna.
Ohlasy bible, antických a středověkých autorů v textu Zbraslavské kroniky. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 81–117.
Článek
Kaczyńska, Elwira.
Remarks on a Cretan gloss in the Hesychian lexicon. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 17–23.
Článek
Piccinini, Jessica.
[De Sensi Sestito, Giovanna; Mancuso, Stefania, Eds. Enotri e Brettii in Magna Grecia: modi e forme di interazione culturale]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 148–149.
Článek
Ševčíková, Tereza.
[Hyginus. Sphaera octava: mýty a věda o hvězdách. II, O astronomii = (De astronomia)]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 151–153.
Článek
Raczyńska, Alicja.
Il tema della metamorfosi nelle poesie di Giovanni Pontano Indirizzate a Stella. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 119–129.
Článek
Pumprová, Anna.
[Silvestr II. Matematické listy Gerberta z Remeše. Přeložili Marek Otisk a Richard Psík; úvodní studie a komentáře Marek Otisk]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 153–155.
Článek
Možajskij, Andrej Jurjevič.
The Archaic wall of Greater Thebes: chronological and topographical problems. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 71–79.
Článek
Adamik, Béla.
Barbarismus nostri temporis: Interpretation einer umstritten gewordenen Wendung in der Grammatik des Sacerdos. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 1, s. 3–13.
Článek
Błaśkiewicz, Monika.
Oὐ μόνον ἡ κυνηγία – on the complexity of the content of Oppian's Kynegetika. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 1, s. 27–40.
Článek
Hloušková, Lenka.
Mám základní vzdělání : příčiny a důsledky předčasných odchodů ze studia a ze vzdělávání. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 11–38.
Článek
Greenwood, Janinka.
Kde pramení hlavní proud? A jak pracovat s komunitami mimo něj?. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 141–154.
Článek
Šťastný, Martin.
Kamarádské vztahy a láska v diagnostickém ústavu. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 123–139.
Článek
Lojdová, Kateřina.
Veřejná pedagogika subkultur. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 39–55.
Článek
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.
Článek
Kolářová, Kateřina.
Postiženi normalitou: disability art jako způsob (re)imaginace alterity. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 155–163.
Článek
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin, Šalamounová, Zuzana.
On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 9–43.
Článek
Gallardo Echenique, Eliana.
An integrative review of literature on learners in the digital era. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 161–184.
Článek
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina.
School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 145–160.
Článek
Novotný, Petr, Brücknerová, Karla.
Intergenerational learning among teachers: an interaction perspective. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 45–79.
Článek
Gobbo, Francesca.
"Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 101–120.