Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 253

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 3–4.

Článek
Wiemer, Björn. Directive-optative markers in Slavic : observations on their persistance and change. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 5–45.

Článek
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor. Assessment of response pattern aberrancy in Eysenck Personality Inventory. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, roč. 58, č. P14, s. 37–46.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, roč. 58, č. P14, s. 133.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Social intelligence as a predictor of pro-social and asocial behaviour: ways of affecting it through psychotherapy and social and pedagogical programmes. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, roč. 58, č. P14, s. 59–66.

Článek
Hoskovec, Jiří, Brožek, Josef. Norbert Fabián Čapek (1870-1942) as a psychologist in Brno, Newark (N. J., USA) and Prague. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, roč. 54, č. P10, s. 7–10.

Článek
Humpolíček, Pavel, Uhrová, Alena, Musilová, Renáta. Enhancement of education and professional training of students of psychology and social pedagogy - academic centre of counseling and supervision. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, roč. 54, č. P10, s. 99–104.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, roč. 54, č. P10, s. 105.

Článek
Brožek, Josef M.. From "psichiologia" to "psychologia": graphically documented archival study across three centuries. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1999, roč. 47, č. P3, s. 111–115.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2001, roč. 49, č. P5, s. 105.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1996, roč. 45, č. P1, s. 5.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, roč. 53, č. P9, s. 137.

Článek
Dvořáková, Jana. Relationship representation in the process of real-life moral judgment. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, roč. 54, č. P10, s. 71–76.

Článek
Vašina, Lubomír. Somatic psychotherapy-sanotherapy in treatment and prevention of the consequences of long-term excessive stress. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, roč. 54, č. P10, s. 21–29.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2003, roč. 51, č. P7, s. 117.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1998, roč. 46, č. P2, s. 177.

Článek
Brožek, Josef. Multifaceted psychology : a retrospect. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1998, roč. 46, č. P2, s. 9–22.

Článek
Sehringer, Wolfgang. How instruction impacts children's creative achievements. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 99–109.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1999, roč. 47, č. P3, s. 117.

Článek
Pečjak, Vid. Rostohar as an anticipator of great ideas. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1999, roč. 47, č. P3, s. 71–76.

Článek
Keplinger, Alicja. On activities and competences that determine high level of productivity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 19–26.

Článek
Bartosz, Bogna. How do Polish students deal with learning difficulties? : private lessons – fashion or necessity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 85–100.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. The stress and support of psychological well-being II. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 27–34.

Článek
Konečná, Věra. Self-concept of the intellectually gifted children - sex differences. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 101–109.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 149.

Článek
Czapiga, Alina. Personality development process of persons who experienced trauma in their childhood. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 35–43.

Článek
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2007, roč. 55, č. P11, s. 131.

Článek
Vašina, Lubomír. Somatic psychotherapy-sanotherapy and crisis intervention (casuistry). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2002, roč. 50, č. P6, s. 55–64.