Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 51
Článek
Liškař, Čestmír.
О взаимоотношении лингвистических и педагогических дисциплин. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 37–49.
Článek
Veselá, Zdenka.
К некоторым проблемам литературного воспитания. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 51–62.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Článek
Špačková, Júlia.
Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.
Seriál
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda.
1977, s. 185–186.
Kapitola
Monatová, Lili.
Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, s. 195–196.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Obsah vyučování cizím jazykům. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 45–62.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Целъ содержание и методы овучения инностранным языкам : резюме. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 92–94.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Metody vyučování cizím jazykům. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 63–91.
Článek
Steinerová, Jela.
Etika tvorby informačných produktov v digitálnej revolúcii. ProInflow. 2021, roč. 13, č. 1, s. 64–86.
Článek
Sršníková, Daniela.
Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 127–135.
Článek
Kasáčová, Bronislava.
Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 87–99.
Článek
Tokárová, Anna.
Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 9–29.
Článek
Gavora, Peter, Kissová, Silvia.
Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 73–85.
Článek
Balogová, Beáta.
Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 93–104.
Článek
Kaščák, Ondrej.
O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 127–139.
Článek
Steinerová, Jela.
Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.
Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka.
Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.
Článek
Steinerová, Jela.
Metodologické problémy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 4–18.
Článek
Prágerová, Linda.
Výsledky dotazníkového prieskumu informačného správania informatikov : využívanie informačných zdrojov. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 144–163.
Článek
Džuganová, Daniela.
Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.
Článek
Steinerová, Jela.
Otvorená veda a informačné správanie vedcov v SR. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 48–73.
Článek
Tomorinová, Františka.
Roly čitateľa v čitateľa v čitateľa v procese čítania. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 2, s. 30–40.
Článek
Steinerová, Jela.
Kvalitatívne metódy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 2, s. 12–29.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení.
1987, s. 167.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 141–144.