Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 268
Článek
Barral i Altet, Xavier.
Un programme iconographique occidental pour le pavement médiéval de l'église du Christ Pantocrator de Constantinople. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 218–233.
Článek
Spieser, Jean-Michel.
Le monastère du Pantocrator à Constantinople : le typikon et le monument. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 202–217.
Článek
Blume, Dieter.
Rom im Exil – die fiktiven Räume des Matteo Giovanetti in Avignon. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 74–87.
Článek
Barral i Altet, Xavier.
Au sujet des architectures de l'Apollonius pictus : autour de la transmission de modèles à travers le Haut Moyen Âge. Convivium. 2016, roč. 3, č. 1, s. 92–105.
Článek
Büchsel, Martin.
Formgenese karolingischer Elfenbeine : Strukturen der Antikenrezeption. Convivium. 2016, roč. 3, č. 1, s. 40–59.
Článek
Foletti, Ivan.
Vivre le pèlerinage (médiéval) : une expérience corporelle. Convivium. 2018, roč. 5, č. 2, s. 137–150.
Článek
Roman, Nathalie.
Collaborations artistiques et leadership : le cas du Bréviaire de Blanche de France (Rome, Biblioteca Apostolica Vaticana, ms Urb. lat. 603). Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 132–155.
Článek
Tomasi, Michele.
Style de cour, art de cour : historiographie et méthode (encore une fois à partir de Robert Branner et saint Louis). Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 114–131.
Článek
Agrigoroaei, Vladimir.
Le manuscrit lat. 15675 de la Bibliothèque nationale de France, source des inscriptions de la chapelle Saint-Étienne de Westminster. Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 194–201.
Článek
Jůva, Vladimír.
Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.
Článek
Sedlák, Jiří.
Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.
Článek
Sedlák, Jiří.
Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.
Článek
Jůva, Vladimír.
Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.
Článek
Liškař, Čestmír.
Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.
Článek
Breuer, Helmut.
Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19791980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.
Článek
Kevkhishvili, Marina.
Svanetien – das letzte Mittelalter Europas. Convivium. 2016, roč. 3, č. Supplementum, s. 188–205.
Článek
Bergmeier, Armin F..
Die Ausmalungen der Wiener Virgilkapelle : die visuelle Kultur in Byzanz, im Kaukasus, in Syrien und Nordmesopotamien. Convivium. 2020, roč. 7, č. 2, s. 36–57.
Článek
Brenišínová, Monika.
Millénarisme des ordres mendiants en Nouvelle Espagne du XVIe siècle et ses manifestations dans l'art et l'architecture. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 206–217.
Článek
Barral i Altet, Xavier.
La mensa en marbre et l'altar maius de la cathédrale romane de Naples au cours des XIe et XIIe siècles. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 136–151.
Článek
Giesser, Valentine.
De la côte est de l'Adriatique à Rome ou quand l'image accompagne la relique. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 116–125.
Článek
Benešovská, Klára.
De la circulation des "locis sanctis" – le Mons Sion à Prague. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 50–62.
Článek
Debiais, Vincent, Gertsman, Elina.
Au-delà des sens, l'abstraction. Convivium. 2021, roč. 8, č. 1, s. 28–51.
Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea.
Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.
Článek
Přadka, Milan.
Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.
Článek
Chalupa, Bohumír.
La recherche psychologique des intoxications par les substances neurotropes industrielles. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 15–20.
Článek
Monatová, Lili.
Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.
Článek
Pfeiffle, Horst.
Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.
Článek
Dan, Jiří.
Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.
Článek
Rollett, Brigitte A..
Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.