Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 30
Článek
Kaffenberger, Thomas.
Liminal spaces of memory, devotion and feasting? : porch-chapels in eleventh-century Georgia. Convivium. 2021, roč. 8, č. Supplementum 1, s. 116–137.
Článek
van den Berg, Baukje.
Eustathios' Homeric commentaries: translating Homer and spoliating ancient traditions. Convivium. 2021, roč. 8, č. Supplementum 2, s. 116–131.
Článek
Deutsch, Martin.
Mezi slovem a obrazem : panegyrika a efemérní dekorace při oslavách kanonizace Františka Borgii u brněnských jezuitů. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 1, s. 78–91.
Článek
Brdek, Zdeněk.
Jindřich Chalupecký a Mikoláš Aleš. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 1, s. 92–101.
Článek
Arijčuk, Petr.
"Pictore famoso Moravo Triboviae" : Juda Tadeáš Supper a jeho opomíjená tvorba v Čechách. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 2, s. 104–128.
Článek
Drobná, Dominika.
Národní divadlo Nitranské župy. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 2, s. 142–153.
Článek
Galeta, Jan.
Časopis Der Bautechniker (1880–1921) a liberecká architektura. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 2, s. 154–169.
Článek
Jakubec, Ondřej.
Malíř a grafik Rudolf Michalik ve světle svého olomouckého "archivu" (1922–1940). Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 2, s. 218–241.
Článek
Macurová, Zuzana.
Ephraim Hochhauser a nově objevené malby z Třeště : příspěvek k problematice zkoumání portrétní malby raného novověku. Opuscula historiae artium. 2021, roč. 70, č. 2, s. 130–141.
Článek
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea.
Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 145–166.
Článek
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana.
Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 39–68.
Článek
Kalenda, Jan.
Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 91–124.
Článek
Švaříček, Roman.
Hledají se noví poslové : editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 5–8.
Článek
Macek, David, Jabůrek, Michal, Chvojková, Edita, Portešová, Šárka.
Problematika měření socio-emočních schopností u dětí : srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 69–90.
Článek
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav.
Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 9–38.
Článek
Vengřinová, Tereza.
Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 167–184.
Článek
Češková, Tereza.
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 7–27.
Článek
Šimková, Daniela.
Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 167–185.
Článek
Soukup, Petr, Trahorsch, Petr, Chytrý, Vlastimil.
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 131–165.
Článek
Papajoanu, Ondřej, Voňková, Hana, Vlčková, Kateřina.
Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol.. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 29–50.
Článek
Polouček, Oto, Zounek, Jiří.
Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 83–108.
Článek
Syslová, Zora, Nováková, Eva, Najvarová, Veronika.
Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 109–130.
Článek
Šeďová, Klára, Nekardová, Barbora, Rozvadská, Katarína.
Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 51–81.