Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 135

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. .

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. .

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Šeďová, Klára. Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 5–8.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. .

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. .

Článek
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona. Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 131–151.

Článek
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka. Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 69–101.

Číslo
Études romanes de Brno, 2020, vol. 41, issue 1.

Článek
Mrva, Jan. Multilingüismo receptivo en la Península Ibérica desde la perspectiva actual. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 25–39.

Článek
Simão, Teresa. O falar raiano de Marvão - Valencia de Alcántara : uma variedade linguística em perigo. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 61–86.

Článek
Ferreira, Vera, Valeš, Miroslav, Buzek, Ivo. Introducción : el presente y el futuro de las lenguas minoritarias peninsulares. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 7–9.

Článek
Sołonko, Nelli. Sauver la dignité humaine : Péguy entre le bergsonisme et le personnalisme. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 249–268.

Článek
Yangali Vargas, Jorge Luis. Memorial Trílcico de Eduardo Valentín : memorial a los Vallejo. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 287–300.

Článek
Gendre, Renato. [Schembri, Marcello. I trovatori: musica e poesia: i primi cantautori della storia]. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 307–308.

Článek

Článek

Článek
Hotařová, Liana. ¿Está el catalán de Mallorca amenazado?. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 125–159.

Článek
Nunes, Ana Margarida Belém, Antunes, Francisco Pelicano. Perceções de estudantes universitários chineses sobre o ensino-aprendizagem de português língua estrangeira – Iniciantes. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 197–215.

Článek
Krinková, Zuzana, Buzek, Ivo. El caló español a comienzos del siglo XXI : el estado de la cuestión. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 1, s. 159–177.