Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 26 z celkového počtu 26

Kapitola
Stehlík, Petr. Sufixální derivace a její vymezení vůči flexi a kompozici. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 13–50.

Kapitola
Stehlík, Petr. Celkové shrnutí a závěry. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 153–161.

Kapitola
Stehlík, Petr. Prefixální derivace a její vymezení vůči kompozici. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 51–75.

Kapitola
Stehlík, Petr. Parasyntéza. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 93–108.

Kapitola
Stehlík, Petr. Úvod. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 7–12.

Kapitola
Stehlík, Petr. Kompozice, konfixace a status víceslovných pojmenování. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 109–151.

Kapitola
Stehlík, Petr. Infixace, interfixace, nebo sufixace?. In: Stehlík, Petr. Problém delimitace některých slovotvorných postupů a prostředků ve španělštině. 2016, s. 77–91.

Kapitola
Alchazidu, Athena. Tremendismus jako španělský kulturní fenomén : resumé. In: Alchazidu, Athena. Tremendismo: el sabor amargo de la vida : tras las huellas de la estética tremendista en la narrativa española del siglo XX. 2016, s. 223–233.

Článek
Procházka, Libor. [Leroy, Géraldi. Charles Péguy: l'inclassable]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 221–214.

Článek
Mounga, Bauvarie, Dendale, Patrick. De l'usage du pronom on dans le discours du narrateur de La Peste d'Albert Camus. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 167–180.

Článek
Bakešová, Václava. [Voždová, Marie. Jean Anouilh mezi divadlem a pokušením filmu]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 211–212.

Článek
Alonso, Ana. "Des couples sans gloire" : une approche de la description des émotions dans les nouvelles de Maurice Leb. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 113–126.

Článek
Kaczmarek, Tomasz. Simon Gantillon et l'expressionnisme dramatique. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 127–136.

Článek
Komandera, Aleksandra. [Moreels, Isabelle. Jean Muno: la subversion souriante de l'ironie]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 259–260.

Článek
Mounga, Bauvarie. [Jousset, Philippe (dir.). L'homme dans le style et réciproquement]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 261–264.

Článek
Petrů, Ivo. La traduction juridique : entre équivalence fonctionnelle et équivalence formelle. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 177–189.

Článek
Mounga, Bauvarie. [Mangeon, Anthony. Crimes d'auteur: de l'influence, du plagiat et de l'assassinat en littérature]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 264–266.

Článek
Honová, Zuzana. L'équivalence fonctionnelle – une stratégie pour la traduction juridique ?. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 163–176.

Článek
Koláčková, Kristína. La multiplicité linguistique au service de l'expression de l'unité : les différentes traductions du mot un en tchèque. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 147–162.

Kapitola
Kunešová, Mariana. « La délicieuse logique » : vers l'absurde en tant que catégorie de théâtre. In: Kunešová, Mariana. L'absurde dans le théâtre Dada et présurréaliste français. 2016, s. 31–78.

Kapitola
Kunešová, Mariana. « La discussion devient un immense théâtre » : études. In: Kunešová, Mariana. L'absurde dans le théâtre Dada et présurréaliste français. 2016, s. 79–231.

Kapitola
Kunešová, Mariana. Bibliographie sélective. In: Kunešová, Mariana. L'absurde dans le théâtre Dada et présurréaliste français. 2016, s. 259–265.

Kapitola
Kunešová, Mariana. Paratonnerre. In: Kunešová, Mariana. L'absurde dans le théâtre Dada et présurréaliste français. 2016, s. 11–29.

Kapitola
Kunešová, Mariana. Du « lien causal » aux «vastes portiques » : en guise de conclusion. In: Kunešová, Mariana. L'absurde dans le théâtre Dada et présurréaliste français. 2016, s. 233–257.