Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 69

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 2.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 1.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 3.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 4.

Číslo
Porta Balkanica, 2017, vol. 9, issue 1-2.

Článek
Lipková, Helena, Římanová, Radka, Jarolímková, Adéla, Zadražilová, Iva. Information behavior of elderly citizens in search for information on current events. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 4–22.

Článek
Kocurek, Josef, Moravčíková, Veronika, Senčaková, Olga, Strouhal, Lukáš, Tulinská, Hana. Cesta službou – registrace nových čtenářů Moravské zemské knihovny. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 32–55.

Článek
Kudrna, David, Pojezná, Tereza, Eliáš, Lukáš, Svinka, Martin, Lorenz, Michal. Informační zvyky uživatelů informačního systému Masarykovy univerzity : průzkum mezi studenty informačních studií a knihovnictví. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 56–70.

Článek

Článek
Čermák, Vojtěch. Editorial. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 2–3.

Článek
Černý, Michal. Epistemické otázky antropického principu ve vztahu k temné hmotě a energii. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 3–38.

Článek
Steinerová, Jela. Otvorená veda a informačné správanie vedcov v SR. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 48–73.

Článek
Lorenz, Michal. Příprava a provozování výzkumné infrastruktury jako doména informačních profesionálů. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 74–101.

Článek
Ďurkáč, Martin. Senioři píší Wikipedii i ve Zlínském kraji. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 119–126.

Článek
Mazáčová, Pavlína. Knihovny v kontextech celoživotního kompetenčního vzdělávání pro sociální inkluzi. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 39–47.

Článek
Lorenz, Michal. Editorial. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 2.

Článek
Zadražilová, Iva. Potřeby seniorů v práci s internetem – výsledky kvalitativního šetření. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 102–118.

Číslo
ProInflow, 2017, vol. 9, issue 1.

Číslo
ProInflow, 2017, vol. 9, issue 2.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.