Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 103

Kapitola
Záleská, Klára. Teoretická východiska. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 14–42.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola
Záleská, Klára. Přílohy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 156–161.

Kapitola
Záleská, Klára. Metodologie provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 43–59.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 121–126.

Kapitola
Záleská, Klára. Úvod. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 9–13.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Záleská, Klára. Rejstřík. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 162–163.

Kapitola
Záleská, Klára. Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 127–129.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 60–120.

Číslo
Studia paedagogica, 2020, vol. 25, issue 2.

Číslo
Studia paedagogica, 2020, vol. 25, issue 4.

Číslo
Studia paedagogica, 2020, vol. 25, issue 3.

Článek
Šalounová, Kateřina. Conference report: Experience as a research method in performing arts. Where conference style makes strides?. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 203–208.

Článek
Koubová, Alice. Filosofické aspekty Estetiky performativity Eriky Fischer-Lichte. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 13–29.

Článek
Stehlíková, Karolína. Je libo ceduli nebo plakát?. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 194–197.

Článek
Daniel, Clara. Hic et nunc: Amy Richlin's Iran Man and the ethics of translating Plautus. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 143–162.

Článek
Koubská, Vlasta. Ke spolupráci Antonína Heythuma s Karlem Hugo Hilarem a Karlem Dostalem v Národním divadle. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 109–142.

Článek
Stehlíková, Karolína, Lollike, Christian. I hope that the debates the performances stimulate will change something' : interview with Danish playwright Christian Lollike. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 169–172.

Článek
Klembarová, Klaudia. Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.

Článek
Bulandrová, Amálie. Proměny Pražského Quadriennale. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 30–56.

Článek
Poláčková, Eliška. Planctus Mariae : performing compassion as a means of social promotion. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 74–91.

Článek
Poláčková, Eliška, Kubina, Lukáš. Perform(ance) or (something) else : Od materiálu k pojmosloví a zpět : editorial. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 7–12.

Článek
Kubina, Lukáš. Performativní? Kreativní? Interdisciplinární?. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 192–193.

Článek
Krajník, Filip. Zpupný krákal – Shakespeara pro naši dobu. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 198–202.

Článek
K tématu čísla editoři doporučují. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 210–212.

Článek
Kačer, Tomáš, Drozd, David. (Re-)translating Zich's aesthetics into English : a work in progress. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 199–213.

Článek
Ambros, Veronika. Otakar Zich and Prague's 'Semiotic Stage' : reading performance avant la lettre. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 13–29.