Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 3379
Článek
Stránská, Zdenka.
[Хофман, И. Активная память]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 92–94.
Kapitola
Chalupa, Bohumír.
Творчество в науке и технике : психологический очерк. In: Chalupa, Bohumír. Tvořivost ve vědě a technice : psychologická studie.
1973, s. 251–255.
Kapitola
Sedlák, Jiří.
Резюме : проблемы социального учения. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení.
1984, s. 277–280.
Kapitola
Svoboda, Mojmír.
Резюме. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup.
c1987, s. 137–139.
Kapitola
Vašina, Lubomír.
Резюме. In: Vašina, Lubomír. Lidská komunikace v normě a patologii.
c1988, s. 167–170.
Kapitola
Ohnesorg, Karel.
Резюме. In: Ohnesorg, Karel. Druhá fonetická studie o dětské řeči.
1959, s. 139–148.
Článek
Stránská, Zdenka.
[Ранняя профилактика отклоняющегося поведения учащихся]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 146–148.
Kapitola
Kuric, Jozef.
Психология восприятия произведений изобразителного искусства в развитии. In: Kuric, Jozef. Psychologie vnímání malířských výtvarných děl v ontogenezi.
1986, s. 257–258.
Kapitola
Ducháček, Otto.
Понятийное поле прекрасного в современном французском языке. In: Ducháček, Otto. Le champ conceptuel de la beauté en français moderne.
1960, s. 199–203.
Článek
Liškař, Čestmír.
О взаимоотношении лингвистических и педагогических дисциплин. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 37–49.
Článek
Stránská, Zdenka.
[Мишкин, М.; Еппенцеллер, Т. Анатомия памяти]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 98–102.
Článek
Veselá, Zdenka.
К некоторым проблемам литературного воспитания. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 51–62.
Článek
Sedlák, Jiří.
Изменения социальных взглядов и отношений под влиянием активного програмного социального учения. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 29–41.
Článek
Stránská, Zdenka.
[Дреикурс, Рудолф; Солтс, Вицки. Счастье вашего ребенка: книга для родителей]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 95–97.
Kapitola
Sedlák, Jiří.
Детерминирование сензомоторной координации. In: Sedlák, Jiří. Determinace senzomotorické koordinace.
1974, s. 113–117.
Článek
Ostrá, Růžena.
[Глеибман, Е.В. Аспекты глагольной семантики]. Études romanes de Brno. 1985, roč. 16, č. 1, s. 93–94.
Článek
Vašina, Lubomír.
[Бурлачук, Л.Ф.; Морозов, С.М. Словарь-справочник по психологической диагностике]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 97–98.
Článek
Ducháček, Otto.
[Бородина, М.А.; Гак, В.Г. К типологии и методике историко-семантических исследований]. Études romanes de Brno. 1986, roč. 17, č. 1, s. 86–87.
Článek
Chmelař, Vilém.
Z životního díla Roberta Konečného. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 103–110.
Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea.
Zvláštnosti zobrazovacích schopností u dvojčat. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 105–113.
Článek
Slezáčková, Alena, Brašnová, Markéta, Chlpeková, Barbora, Vildová, Lenka, Pokluda, Jan.
Zvídavost, zdroje štěstí a přání u žáků základních škol: výsledky obsahové analýzy výpovědí. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 2, s. 5–24.
Kapitola
Sedlák, Jiří.
Zusammenfassung : Probleme des aktiven sozialen Programmlernens. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení.
1984, s. 285–288.
Kapitola
Svoboda, Mojmír.
Zusammenfassung. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup.
c1987, s. 145–147.
Článek
Slezáčková, Alena.
Zpráva o 2. mezinárodní konferenci pozitivní psychologie v ČR CPPC 2013, 22.–24. 5. 2013, Brno. Klinická psychologie a osobnost. 2013, roč. 2, č. 1, s. 101–103.
Článek
Mach, Jan.
Zpřístupňování vysokoškolských kvalifikačních prací v roce 2014. ProInflow. 2014, roč. 6, č. 2, s. 37–54.
Kapitola
Plaňava, Ivo.
Zpětné vazby. In: Plaňava, Ivo. Jak (to) spolu mluvíme : (psychologie dorozumívání i nedorozumění mezi lidmi).
1992, s. 21–25.
Článek
Potok, Magda.
Zonas de angustia, zonas de ira: emociones y conciencia política en la narrativa de mujeres frente a la crisis económica. Études romanes de Brno. 2021, roč. 42, č. 2, s. 63–78.
Kapitola
Plaňava, Ivo.
Zobecňování. In: Plaňava, Ivo. Jak (to) spolu mluvíme : (psychologie dorozumívání i nedorozumění mezi lidmi).
1992, s. 109–114.
Kapitola
Ohnesorg, Karel.
Znaky užité pro fonetickou transkripci. In: Ohnesorg, Karel. Druhá fonetická studie o dětské řeči.
1959, s. 10–11.
Článek
Vašina, Lubomír, Sobotka, Martin.
Znaková informace a psychologie paměti a učení v novém paradigmatu objasňujícím vztah mozku a psychiky. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 105–110.