Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 38

Článek
Šeďová, Klára. Zprávy z mezinárodních konferencí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 179–181.

Článek
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 81–94.

Článek
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 189–190.

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická, 2005, vol. 53, issue U10.

Článek
Podhorná-Polická, Alena. Les sources de la néologie et de l'expressivité lexicale dans le "lexique marqué" des jeunes Tchèques et Français. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 93–105.

Článek
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 13–22.

Článek
Kolář, Jan. Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů : nová cesta ke starému cíli?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 155–161.

Článek
Ainscow, Mel. Rozvoj inkluzivních vzdělávacích systémů - jaké existují páky změny?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 33–47.

Článek
Pol, Milan, Novotný, Petr. Ředitelé a řízení kvality ve škole (...z případových studií). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 49–65.

Článek
Alchazidu, Athena. Las raíces del tremendismo español. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 25–31.

Článek
Schejbalová, Zdeňka. Quelques spécificités propres au québécois. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 77–84.

Článek
Lazarová, Bohumíra. Osobnost učitele a rezistence vůči změně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 109–122.

Článek
Šeďová, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu : rodinná socializace dětského televizního diváctví. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 123–132.

Článek
Rabušicová, Milada. Mezinárodní odborná konference OMEP : Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 184–185.

Článek
Brücknerová, Karla. Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 171–178.

Článek
Pichová, Dagmar. [Levillain, Henriette. Qu'est-ce que le baroque?]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 127–128.

Článek

Článek
Voždová, Marie. [Le dire de l'hospitalité. Textes réunis par Lise Gauvin, Pierre L'Hérault et Alain Montandon]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 130–131.

Článek
Honová, Zuzana. L'aspect verbal, une catégorie ou non?. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 85–92.

Článek
Miličková, Ladislava. La place de la stylistique dans la linguistique française contemporaine. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 41–48.

Článek
Štichauer, Jaroslav. La néologie du citoyen Mercier. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 49–60.

Článek
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 182–183.

Článek
Kyloušek, Petr. Jiří Šrámek. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 7–10.

Článek
Švaříček, Roman. Je zakotvená teorie teorií?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 133–145.

Článek
Trnavčevič, Anita. Internacionalizace, evropeizace, standardizace a kultura auditu ve vzdělávání : podpora inovativnosti?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 23–32.

Článek
Hloušková, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (příklad otevřenosti škol vůči okolí). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 67–79.

Článek
Bártová, Zuzana. Il giardino ferrarese di Giorgio Bassani. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 33–40.

Článek
Voždová, Marie. [Hubier, Sébastien. Le roman des quêtes de l'écrivain (1890-1925)]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 128–130.

Článek
Pol, Milan, Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 9–11.

Článek
Řehořková, Marie, Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 187–188.