Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 169
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Závěr. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 168–170.
Kapitola
Mazalová, Lucie.
Závěr. In: Mazalová, Lucie. Eschatologie v díle Jana Husa.
2015, s. 335–337.
Článek
Šeďová, Klára, Sedláček, Martin.
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 33–58.
Článek
Horyna, Břetislav.
[Wunn, Ina; Urban, Patrick; Klein, Constantin.Götter – Gene – Genesis: Die Biologie der Religionsentstehung]. Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 113–116.
Článek
Martin, Luther H., Wiebe, Donald.
Workshop "Network Theory, Cognitive Science, and Historiography". Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 109–112.
Článek
Mac Gillavry, David.
Workshop "Bridging the gaps: (ancient) history from the perspective of mathematical and computational modelling and network analysis". Religio. 2015, roč. 23, č. 2, s. 203–206.
Článek
Fujda, Milan.
What would an informant tell me after reading my paper? : on the theoretical significance of ethical commitment and political transparency in symmetrical practice of studying religion(s). Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 57–86.
Článek
Koubek, Petr, Janík, Tomáš.
Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 47–67.
Článek
Zounek, Jiří, Knotová, Dana, Šimáně, Michal.
Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 89–112.
Článek
Rabušicová, Milada.
Výlet s ERIHEM : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 5–7.
Článek
Čejková, Olga.
Výběr z titulů z oblasti akademického studia magie a ezoterismu vydaných do roku 2015. Sacra. 2015, roč. 13, č. 2, s. 107–111.
Článek
Geppert, Corinna, Knapp, Mariella, Kilian, Michaela, Katschnig, Tamara.
Volba školy pod tlakem reformních snah. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 9–28.
Článek
Žáková, Michaela.
Veselý, J. (2016). Magie v zrcadle vědy a pseudovědy. Sacra. 2015, roč. 13, č. 2, s. 98–102.
Kapitola
Hus, Jan.
Veniat cuculus. In: Hus, Jan. Mistr Jan Hus v polemice a za katedrou.
2015, s. 65–72.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Věcný rejstřík. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 188.
Kapitola
Nechutová, Jana, Fuksová, Jana.
Úvod k promočním promluvám. In: Hus, Jan. Mistr Jan Hus v polemice a za katedrou.
2015, s. 53–57.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Úvod. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 9–10.
Článek
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina.
Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 85–108.
Článek
Ferdanová, Jitka.
Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 131–144.
Článek
Sedláčková, Jana.
Typologie rodinných vypravěčů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 145–159.
Článek
Molinari, Luisa, Mameli, Consuelo.
Triadické interakce ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 7–19.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Transkripční zkratky a značky. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 174.
Článek
Kapcár, Andrej.
The origins of necromancy or How we learned to speak to the dead. Sacra. 2015, roč. 13, č. 2, s. 30–58.
Článek
Dellen, Theo van.
The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.
Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana.
Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 171–173.
Kapitola
Mazalová, Lucie.
Summary. In: Mazalová, Lucie. Eschatologie v díle Jana Husa.
2015, s. 339–342.