Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 95

Článek
Grącka, Monika. Русская народническая беллетристика в польских исследованиях. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 1, s. 69–79.

Kapitola
Špačková, Stanislava. Русско-чешская эквивалентность проприальной лексики: имена собственные в переводе : резюме. In: Špačková, Stanislava. Rusko-česká ekvivalence propriálního lexika : vlastní jména v překladu. 2017, s. 170–174.

Článek
Zločevskaja, Alla Vladimirovna. Роман "Защита Лужина" - первая "бабочка" мистической метапрозы В. Набокова. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 1, s. 15–23.

Článek
Pospíšil, Ivo. От редакции. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 1, s. 5–6.

Článek
Valova, Ljudmila Vladimirovna. О причинах существования орфографических вариантов сложных прилагательных. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 2, s. 5–20.

Článek

Článek
Poledníková, Markéta. Конференция "Славянский литературный мир: контексты и конфронтации III". Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 2, s. 89–90.

Článek
Vasil'jeva, Jelena Anatol'jevna. Инверсия как художественный прием в поэтике А.П. Платонова. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 1, s. 61–68.

Kapitola
Špačková, Stanislava. Závěr. In: Špačková, Stanislava. Rusko-česká ekvivalence propriálního lexika : vlastní jména v překladu. 2017, s. 168–169.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Kapitola
Špačková, Stanislava. Vymezení základních pojmů a problematických aspektů. In: Špačková, Stanislava. Rusko-česká ekvivalence propriálního lexika : vlastní jména v překladu. 2017, s. 17–19.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Kapitola
Špačková, Stanislava. Úvod. In: Špačková, Stanislava. Rusko-česká ekvivalence propriálního lexika : vlastní jména v překladu. 2017, s. 15–16.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Brücknerová, Karla, Novotný, Petr. Trust within teaching staff and mutual learning among teachers. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 67–95.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek

Článek
Gunišová, Eliška, Paučová, Lenka. Slavistická konference v Kielu. Новая русистика. 2017, roč. 10, č. 1, s. 110–112.