Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 3330

Kapitola
Liškař, Čestmír. Целъ содержание и методы овучения инностранным языкам : резюме. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, s. 92–94.

Článek
Stránská, Zdenka. [Хофман, И. Активная память]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 92–94.

Kapitola
Chalupa, Bohumír. Творчество в науке и технике : психологический очерк. In: Chalupa, Bohumír. Tvořivost ve vědě a technice : psychologická studie. 1973, s. 251–255.

Kapitola
Sedlák, Jiří. Резюме : проблемы социального учения. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, s. 277–280.

Kapitola
Svoboda, Mojmír. Резюме. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup. c1987, s. 137–139.

Kapitola
Vašina, Lubomír. Резюме. In: Vašina, Lubomír. Lidská komunikace v normě a patologii. c1988, s. 167–170.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Резюме. In: Zatočil, Leopold. Sága o Volsunzích. 1960, s. 274–275.

Kapitola
Monatová, Lili. Резюме. In: Monatová, Lili. Otázky rozumové výchovy. 1978, s. 177–180.

Článek
Stránská, Zdenka. [Ранняя профилактика отклоняющегося поведения учащихся]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 146–148.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, s. 167.

Kapitola
Kuric, Jozef. Психология восприятия произведений изобразителного искусства в развитии. In: Kuric, Jozef. Psychologie vnímání malířských výtvarných děl v ontogenezi. 1986, s. 257–258.

Kapitola
Monatová, Lili. Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky. c1984, s. 195–196.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, s. 185–186.

Kapitola
Krejčí, Karel. Оскар Елинек – жизнь, творчество : (резюме). In: Krejčí, Karel. Oskar Jellinek : Leben und Werk : (22.1.1886-12.10.1949). 1967, s. 179–181.

Článek
Liškař, Čestmír. О взаимоотношении лингвистических и педагогических дисциплин. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 37–49.

Článek
Stránská, Zdenka. [Мишкин, М.; Еппенцеллер, Т. Анатомия памяти]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 98–102.

Článek
Veselá, Zdenka. К некоторым проблемам литературного воспитания. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 51–62.

Článek
Sedlák, Jiří. Изменения социальных взглядов и отношений под влиянием активного програмного социального учения. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 29–41.

Článek
Stránská, Zdenka. [Дреикурс, Рудолф; Солтс, Вицки. Счастье вашего ребенка: книга для родителей]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 95–97.

Kapitola
Sedlák, Jiří. Детерминирование сензомоторной координации. In: Sedlák, Jiří. Determinace senzomotorické koordinace. 1974, s. 113–117.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Вуз и воспитание. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova. 1981, s. 155–156.

Článek
Vašina, Lubomír. [Бурлачук, Л.Ф.; Морозов, С.М. Словарь-справочник по психологической диагностике]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 97–98.

Článek
Chmelař, Vilém. Z životního díla Roberta Konečného. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 103–110.

Článek
Wagner, Constantin. Zwischen Verstehen und Verweisen : (Post-)Migrationsgesellschaftliche Perspektiven auf die Vermittlung von Deutsch als Fremdsprache. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. Supplementum, s. 7–20.

Článek
Budňák, Jan. Ein zweisprachiges Feld – zwei einsprachige Felder? : Brünner Literatur in den 1860er und den 1920er Jahren. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 23–39.

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Zvláštnosti zobrazovacích schopností u dvojčat. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 105–113.

Článek
Slezáčková, Alena, Brašnová, Markéta, Chlpeková, Barbora, Vildová, Lenka, Pokluda, Jan. Zvídavost, zdroje štěstí a přání u žáků základních škol: výsledky obsahové analýzy výpovědí. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 2, s. 5–24.

Článek
Saavedrová, Jiřina. Zu stilistischen und textbildenden Aspekten der Phraseologismen in publizistischen Textsorten. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1992, roč. 8, č. 1, s. 27–34.

Článek
Kratochvílová, Iva. Zu stilistischen Funktionen der englischen Entlehnungen im Deutschen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2002, roč. 16, č. 1, s. 95–104.