Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

painting

Кривонос, Владислав Шаевич. Рецепция «Портрета» Гоголя в «Вальтере Эйзенберге» К. Аксакова
Drobe, Christian. Change and conformity : to the rhythm of European classicisms?
Cseres, Jozef. Marcel Duchamp's and John Cage's chess intermedia
Žíla, Dalibor. Dichotomies spatio-sociales dans Il pleuvait des oiseaux de Jocelyne Saucier
Suchánek, Pavel. Prameny k tvorbě Huberta Maurera a Johanna Georga Däringera
Valeš, Tomáš. Jezuitská kolej v Olomouci a neznámá skica Jana Kryštofa Handkeho
Grmelová, Anna. "We murder to dissect" : enjoyment of beauty versus theoretical rigour in Zadie Smith's On beauty
Kodó, Krisztina. Canadian artistic group formations : art as a form of cultural and national identity
Cseres, Jozef. Zrod intermedií v díle Roberta Rauschenberga
van Hensbergen, Claudine. The "Scaene of Elysium": painters, plaintiffs and paradise in John Dryden's Tyrannick Love (1669)

Pagination

  • Stránka 1
  • Stránka 2
  • Next page ››
  • Poslední stránka Last »

Pagination

  • Stránka 1
  • Stránka 2
  • Next page Next ›
  • Poslední stránka Last »
Subscribe to painting