Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

moc

Ježková, Veronika. Genealogie diagnostiky : Michel Foucault a Zrození kliniky
Kaščák, Ondrej. O moci školy a bezmocnosti detí
Šeďová, Klára. Mocenské konstelace ve výukové komunikaci
Lojdová, Kateřina; Lukas, Josef. Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice
Kašparová, Irena; Láníková, Marie. Centralizovat, nebo rozvolnit? : analýza diskuse o individuálním vzdělávání na půdě Poslanecké sněmovny ČR optikou teorie modernity Petera Wagnera
Vlčková, Kateřina; Mareš, Jan; Ježek, Stanislav; Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale
Zvarík, Michal. Svedomie, verejný priestor a ich hranice v myslení Hannah Arendtovej
Subscribe to moc