Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

self-efficacy

Pivarč, Jakub. Postoje učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Pivarč, Jakub. Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol
Hrbáčková, Karla; Hladík, Jakub. Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování
Subscribe to self-efficacy