Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

self-regulated learning

Dostálová, Nicol; Plch, Lukáš. A scoping review of webcam eye tracking in learning and education
Al Ajeilat Kousalová, Barbora. Vocabulary learning strategies, self-regulated learning and learners' outcomes in primary school pair work
Santos, Ricardo; Henriques, Roberto. Decoding student success in higher education : a comparative study on learning strategies of undergraduate and graduate students
Wickberg Hugerth, Mattias; Nouri, Jalal; Åkerfeldt, Anna. "I should, but I don't feel like it" : overcoming obstacles in upper secondary students' self-regulation using learning analytics
Juhaňák, Libor; Brücknerová, Karla; Nekardová, Barbora; Zounek, Jiří. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses
Dostálová, Nicol; Juhaňák, Libor; Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education
Vaculíková, Jitka. Measuring self-regulated learning and online learning events to predict student academic performance
Římánková, Anna; Sedláček, Martin. Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení
Subscribe to self-regulated learning