Názvy
Zobrazují se záznamy 31 - 40 z celkového počtu 1677
Kapitola
Schmalstieg, William R..
A common mistranslation of a few lines in the Igor tale. In: Grammaticvs : studia linguistica Adolfo Erharto quinque et septuagenario oblata.
, s. 131–134.
Článek
Bartoněk, Antonín.
[A companion to Linear B: Mycenaean Greek texts and their world. Vol. 1–2]. Graeco-Latina Brunensia. 2015, roč. 20, č. 2, s. 202–210.
Článek
Zbíral, David.
A compilation from Old Testament sapiential books in the Cathar manuscript of the Liber de duobus principiis: critical edition with commentary. Graeco-Latina Brunensia. 2015, roč. 20, č. 1, s. 149–173.
Článek
Hurbanič, Martin.
A Conscious stratagem or garbled memory? : a few notes to the anonymous report on the Avar siege of Constantinople preserved in the Historia Syntomos of Patriarch Nikephoros. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 81–92.
Kapitola
Holzbachová, Ivana.
A contribution to questions of the philosophy of science. In: Holzbachová, Ivana. Příspěvky k otázkám filozofie vědy.
, s. 138–150.
Kapitola
Levý, Jiří.
A contribution to the typology of accentual-syllabic versifications. In: Levý, Jiří. Paralipomena.
, s. 9–21.
Článek
Vozníková, Jana.
A cross-linguistic comparison of child-directed speech in L1 vs. L2. Brno studies in English. 2023, roč. 49, č. 1, s. 77–98.
Článek
Fonseca, Rui Carlos.
A cross-reading of Odysseus' journeys in The Battle of the Frogs and Mice : Psicharpax's anti-odyssean portrait. Graeco-Latina Brunensia. 2010, roč. 15, č. 2, s. 43–50.
Článek
Kajamaa, Anu, Kumpulainen, Kristiina, Rajala, Antti.
A digital learning environment mediating students' funds of knowledge and knowledge creation. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 49–66.
Článek
Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina, Rabušicová, Milada.
A family business as a space for intergenerational learning interactions. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 43–66.