Názvy
Zobrazují se záznamy 631 - 640 z celkového počtu 894
Článek
Berselli, Beatrice.
"How he met the spectator's heart and held it tight" : on F. L. Schröder's and J. F. H. Brockmann's Hamlet in eighteenth-century Germany. Theory and Practice in English Studies. 2022, roč. 11, č. 1, s. 13–30.
Článek
Sehringer, Wolfgang.
How instruction impacts children's creative achievements. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 99–109.
Článek
Thaler, Marleen.
How modern is technology? : the link between prehistoric UFOs and modern traditionalism. Religio. 2022, roč. 30, č. 1, s. 7–24.
Článek
Sauer, Hans.
How the Anglo-Saxons expressed their emotions with the help of interjections. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 167–183.
Článek
Dědinová, Tereza.
How the level of integration of the fantastic element into the fictional world influences reading – The Left Hand of Darkness, Dominion, Look Who's Back, and The Book Thief. Bohemica litteraria. 2015, roč. 18, č. 2, s. 115–129.
Článek
Kinoshita, Harumi.
How the strategies of cultural diffusion build a museum territory. Museologica Brunensia. 2014, roč. 3, č. 4 (Jaro 2014), s. 14–23.
Kapitola
Hlavsa, Zdeněk.
How to introduce modal expressions into action clauses?. In: Otázky slovanské syntaxe. III, Sborník symposia "Modální výstavba výpovědi v slovanských jazycích", Brno 27.-30. září 1971.
, s. 121–122.
Článek
Ceulemans, Carlijne.
How to move beyond the trust–control dilemma? : What insight into the work of educational standards might have to offer. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 33–51.
Článek
Švachová, Romana.
How to '(not) Arrive': Hélène Cixous's and Sara Stridsberg's drama vs. appropriation. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 125–136.
Článek
Andrejčíková, Nadežda, Lenhart, Zdeněk, Podolníková, Jarmila, Šubová, Jana.
How to offer more to users. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 82–97.