Názvy
Zobrazují se záznamy 5661 - 5670 z celkového počtu 36638
Článek
Blažejovský, Jaromír.
Diskrétní půvab Eskymačky : poznámky k prvnímu filmu Jánose Xantuse. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 1999, roč. 48, č. Q2, s. 205–216.
Článek
Hroch, Jaroslav.
Diskurs, metafora a interpretace : k pojetí hetmeneutiky u P. Ricoeura v šedesátých a sedmdesátých letech našeho století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 1993, roč. 42, č. B40, s. 31–40.
Článek
Mikulová, Anna.
Diskurs-, Metapher- und Persuasionsproblematik in den publizistischen Texten aus Internet-Seiten, die das Thema der Gesundheit betreffen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, roč. 19, č. 1, s. 85–99.
Článek
Trna, Jan.
Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 197–208.
Článek
Virtanen, Alexandra.
Diskursive Landeskunde : Spracharbeit - recht(s) extrem. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 125–133.
Článek
Feng, Yifan.
Diskursive Landeskunde im Unterricht Deutsch als Fremdsprache (DaF) : Entwicklung und Erprobung von literaturbasierten Online-Materialien für den chinesischen Bachelorstudiengang Germanistik. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 67–88.
Článek
Altmayer, Claus.
'Diskursive Landeskunde' in Deutsch als Fremd- und Zweitsprache: Bestandsaufnahme, Herausforderungen und offene Fragen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 19–33.
Článek
Melčák, Miroslav.
Diskurz o waqfu v Egyptě v první polovině 20. století. Religio. 2009, roč. 17, č. 2, s. 185–208.
Článek
Pavlišová, Jitka, Liška, Barbora.
Diskurz tance / diskurz o tanci : současné tendence německé taneční vědy. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 60–77.
Článek
Makovská, Zuzana.
Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 189–193.