Displaying 1 - 24 of 24
Article
Podborský, Vladimír.
Na památku profesora Bořivoje Dostála. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 5–8.
Article
Unger, Josef.
Mladohradištní sídliště Smolín-Studýnková (okr. Břeclav). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 119–134.
Article
Macháček, Jiří.
Keramika středodunajské kulturní tradice : příspěvek k diskusi o terminologii raného středověku. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 61–67.
Article
Bubeník, Josef.
Poznámky k terminologii keramiky staršího úseku (6.-8. stol.) našeho raného středověku. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 55–60.
Article
Měřínský, Zdeněk.
K lokalizaci hradu Businc u Dětmara Merseburského : (Thietmari Merseburgensis episcopi chronicon ad a. 1015). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 135–143.
Article
Staňa, Čeněk.
Příspěvek k poznání horizontu veligradského šperku. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 37–45.
Article
Vignatiová, Jana.
Bibliografie prací Bořivoje Dostála 1990-1995. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 9–11.
Article
Vignatiová, Jana.
Marginálie k pohřebnímu ritu na jižním předhradí Pohanska. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 111–118.
Article
Bartošková, Andrea.
Kostěná ozdobná destička s motivem páva z budečského předhradí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1995, vol. 44, iss. E40, pp. 101–110.
Book
Pol, Milan.
Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995
Chapter
Pol, Milan.
Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 3–5.
Chapter
Pol, Milan.
Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 11–21.
Chapter
Pol, Milan.
K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 77–95.
Chapter
Pol, Milan.
K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 47–76.
Chapter
Pol, Milan.
Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 119–125.
Chapter
Pol, Milan.
Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 22–28.
Chapter
Pol, Milan.
Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 38–45.
Chapter
Pol, Milan.
Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 6–10.
Chapter
Pol, Milan.
K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 96–118.
Chapter
Pol, Milan.
Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 149–165.
Chapter
Pol, Milan.
K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 126–141.
Chapter
Pol, Milan.
Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 46.
Chapter
Pol, Milan.
Závěr. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 142–148.
Chapter
Pol, Milan.
Obecné požadavky na učitele waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 29–37.