Year
2018
Publication year
2018
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/137834
Department FF MU
Topic
Content:
Page | Title |
---|---|
[5]-7 | Editorial Pol, Milan | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[9]-28 | Kluků je škoda, holky na to nemají : genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy Drexlerová, Anna | ![]() |
[29]-54 | Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie Spurná, Michaela; Knecht, Petr | ![]() |
[55]-80 | Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů Buchberger, Iva; Kovač, Vesna; Ažić Bastalić, Adriana | ![]() |
[81]-104 | Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování Hrbáčková, Karla; Hladík, Jakub | ![]() |
[105]-134 | Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol Chvál, Martin; Šmejkalová, Martina | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[135]-146 | O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem Rabušicová, Milada; Švaříček, Roman; Reid, Ivan | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[147]-155 | Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol? Harvánková, Klára | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[157]-[160] | Call for papers : Studia paedagogica 24:2, 2019 : Issue topic: Transitions in educational contexts | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[161]-165 | Poděkování recenzentům za rok 2017 | ![]() |