Year
2015
Publication year
2015
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134267
Department FF MU
Topic
Content:
Page | Title |
---|---|
[5]-6 | Editorial Brücknerová, Karla | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[7]-19 | Triadické interakce ve výukové komunikaci Molinari, Luisa; Mameli, Consuelo | ![]() |
[21]-46 | Psychologická gramotnost ze dvou poznávacích perspektiv: aktuální výzva pro výuku psychologie a její didaktiku Chrz, Vladimír; Nohavová, Alena; Slavík, Jan | ![]() |
[47]-67 | Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie Koubek, Petr; Janík, Tomáš | ![]() |
[69]-88 | Postoje rodičů k volbě základní školy Simonová, Jaroslava | ![]() |
[89]-112 | Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu Zounek, Jiří; Knotová, Dana; Šimáně, Michal | ![]() |
[113]-130 | Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice Lojdová, Kateřina; Lukas, Josef | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[131]-144 | Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání Ferdanová, Jitka | ![]() |
[145]-159 | Typologie rodinných vypravěčů Sedláčková, Jana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[161]-164 | Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability Šeďová, Klára | ![]() |