Year
2020
Publication year
2020
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/142397
Department FF MU
Topic
Content:
Page | Title |
---|---|
[5]-8 | Editorial Sedláček, Martin | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[9]-32 | Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol Smetáčková, Irena; Francová, Veronika | ![]() |
[33]-50 | Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma Machovcová, Kateřina; Beláňová, Andrea; Kostelecká, Yvona; McCabe, Marta | ![]() |
[51]-77 | Prestiž učitelství v mateřské škole optikou subjektivní percepce učitelek Majerčíková, Jana; Urbaniecová, Klára | ![]() |
[79]-105 | Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou? Lorenzová, Jitka | ![]() |
[107]-125 | Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím Huťťová, Karin; Halamová, Júlia | ![]() |
[127]-154 | Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol Šmejkalová, Martina; Chvál, Martin | ![]() |
[155]-177 | Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě Obrovská, Jana; Tůma, František | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[179]-200 | Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným Khuri, Ziyad | ![]() |