Search

Displaying 1 - 30 of 890

Chapter
Zounek, Jiří. E-learning mezi vzdělávacími paradigmaty. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 78–95.

Chapter
Zounek, Jiří. E-learning a jeho aktéři. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 58–77.

Chapter
Zounek, Jiří. Místo závěru: E-learning a mizející "e". In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 138–144.

Chapter
Zounek, Jiří. Kořeny e-learningu. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 24–29.

Chapter
Zounek, Jiří. Distanční vzdělávání a e-learning. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 45–48.

Chapter
Zounek, Jiří. Úvod. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 7–13.

Chapter
Zounek, Jiří. Moderní technologie v dnešním e-learningu. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 96–137.

Chapter
Zounek, Jiří. Rejstřík. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 160–161.

Chapter
Zounek, Jiří. E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 145–148.

Chapter
Zounek, Jiří. E-learning a (celoživotní) učení. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 49–57.

Chapter
Zounek, Jiří. Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 149–159.

Chapter
Zounek, Jiří. Současný e-learning – vymezení problematiky. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 30–44.

Chapter
Kačer, Tomáš. Epilogue. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 129–130.

Chapter
Kačer, Tomáš. The old messenger. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 19–28.

Chapter
Kačer, Tomáš. The Prague School theory of theatre and drama. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 37–44.

Chapter
Kačer, Tomáš. Introduction. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 9–14.

Chapter
Kačer, Tomáš. Works cited. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 131–136.

Chapter
Kačer, Tomáš. Introducing new messengers. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 65–69.

Chapter
Kačer, Tomáš. Informing (about) the actual world. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 111–124.

Chapter
Kačer, Tomáš. Pushing the action forward. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 73–83.

Chapter
Kačer, Tomáš. Morphology and the theory of actants. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 45–50.

Chapter
Kačer, Tomáš. Interpreting for others. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 85–109.

Chapter
Kačer, Tomáš. The poetic tradition. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, pp. 29–35.

Chapter
Svoboda, Aleš. A sample of the contextual flow-diagram : appendix. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric. 1981, pp. 197–204.

Chapter
Svoboda, Aleš. Bibliography. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric. 1981, pp. 191–194.

Chapter
Jůva, Vladimír. Einleintung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, pp. 5–6.

Chapter
Jůva, Vladimír. Abriss der Entwicklung der ästhetisch - erzieherischen Bestrebungen. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, pp. 33–77.

Chapter
Jůva, Vladimír. Die allgemeine Auffassung von der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, pp. 78–114.

Chapter
Jůva, Vladimír. Literaturverzeichnis. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, pp. 130–133.

Chapter
Jůva, Vladimír. Die Methodologischen Probleme der Theorie der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, pp. 7–32.