Search

Displaying 1 - 30 of 246

Article
Mitrengová, Zuzana. [Nilsson, Ingela; Goldwyn, Adam (eds.). Reading the Late Byzantine Romance : A Handbook]. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 89–91.

Article
Brücknerová, Karla, Rabušicová, Milada. Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 33–49.

Article
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava, Friedlaenderová, Hana. Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 79–106.

Article
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. .

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. .

Article
Chytrý, Vlastimil, Říčan, Jaroslav, Živná, Dagmar. Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 107–133.

Article
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška. Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 51–78.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 157–186.

Article
Vlčková, Kateřina, Květoň, Petr, Ježek, Stanislav, Mareš, Jan, Lojdová, Kateřina. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 135–155.

Article
Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 3.

Article
Kamm, Chantal, Gebhardt, Anja. Risk patterns and bounded agency in vocational orientation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 11–31.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. .

Article
Bjøru, Anne-Mette. Upper secondary school in Norway : discourses about dropout in White papers. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 137–150.

Article
Ohlemann, Svenja, Driesel-Lange, Katja. A latent profile analysis of career competence in German vocational schools. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 33–57.

Article

Article
Neuenschwander, Markus P., Hlaďo, Petr. Transitions in educational contexts : editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 5–9.

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. .

Article
Novotný, Petr, Brücknerová, Karla, Juhaňák, Libor, Rozvadská, Katarína. Driven to be a non-traditional student : measurement of the academic motivation scale with adult learners after their transition to university. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 109–135.

Article
Hlaďo, Petr, Lazarová, Bohumíra, Hloušková, Lenka. Career adaptability of vocational education and training graduates in the period of prospective school-to-work transition. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 59–83.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. Kaze no uta o kike : tvůrčí východiska Haruki Murakamiho. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 17–56.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. Závěr : mýtus, příběh, diskurs. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 135–149.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. Dansu, dansu, dansu : nalezení východu. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 117–134.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. The Izanagi motive in Haruki Murakami's novels : summary. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 153–154.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. Pinball, 1973 : hledání východu. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 57–68.

Chapter
Jurkovič, Tomáš. Sekai no owari to hádoboirudo wandárando : zbytečným člověkem ve světě růstu. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, pp. 81–97.