Search

Displaying 1 - 30 of 31

Chapter
Svoboda, Mojmír. Zusammenfassung. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup. c1987, pp. 145–147.

Chapter
Bromová, Veronika. Sekundární literatura. In: Bromová, Veronika. Textová struktura nejstarších českých listin se zvláštním zřetelem k vývoji formuláře. 2009, pp. 372–375.

Chapter
Grepl, Miroslav. Die Emotional motivierte Aktualisierung in der Syntaktischen Structur [i.e. Struktur] der Aussage. In: Grepl, Miroslav. Emocionálně motivované aktualizace v syntaktické struktuře výpovědi. 1967, pp. 135–140.

Chapter
Křístek, Michal. Bibliography. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, pp. 104–108.

Chapter
Hladká, Zdeňka. Resümee : übertragene Pflanzenbezeichnungen in tschechischen Dialekten : (zur semantischen Bildung lexikalischer Eihheiten in Dialekten. In: Hladká, Zdeňka. Přenesená pojmenování rostlin v českých dialektech : k sémantickému tvoření lexikálních jednotek v nářečích. 2000, pp. 235.

Chapter
Verfasser der Studien. In: Otázky divadla a filmu. I. 1970, pp. 281–282.

Article
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 63–73.

Article
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 75–86.

Article
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 13–17.

Article
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, vol. 42, iss. I27, pp. 139–142.

Article
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 25–30.

Chapter
Pleskalová, Jana. Resumé. In: Pleskalová, Jana. Tvoření nejstarších českých osobních jmen. 1998, pp. 117–121.

Chapter
Osolsobě, Klára. Bibliografie. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny. 2011, pp. 195–200.

Chapter
Sedlák, Jiří. Zusammenfassung : Probleme des aktiven sozialen Programmlernens. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 285–288.

Chapter
Grepl, Miroslav, Karlík, Petr. Grammatische Ausdrucksmittel der Hierarchisierung der semantischen Struktur des Satzes. In: Grepl, Miroslav. , Karlík, Petr. Gramatické prostředky hierarchizace sémantické struktury věty. 1983, pp. 95–97.

Chapter
Šlosar, Dušan. Zusammenfassung. In: Šlosar, Dušan. Slovotvorný vývoj českého slovesa. 1981, pp. 147–150.

Chapter
Hlubinková, Zuzana. Zusammenfassung. In: Hlubinková, Zuzana. Tvoření slov ve východomoravských nářečích. 2010, pp. 265–266.

Chapter
Chloupek, Jan. Die Tschechische Sprachsituation : Zusammenfassung. In: Chloupek, Jan. Dichotomie spisovnosti a nespisovnosti. 1986, pp. 127–129.

Chapter
Lamprecht, Arnošt. Die Entwicklung des phonologischen Systems des Tschechischen : Zusammenfassung. In: Lamprecht, Arnošt. Vývoj fonologického systému českého jazyka. 1966, pp. 99–104.

Chapter
Lamprecht, Arnošt. Die Entwicklung des phonologischen Systems des Tschechischen : Zusammenfassung. In: Lamprecht, Arnošt. Vývoj fonologického systému českého jazyka. 1968, pp. 101–106.

Chapter
Kosek, Pavel. Seznam literatury. In: Kosek, Pavel. Historická mluvnice češtiny I. 2014, pp. 200–210.

Article
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, vol. 17, iss. I3, pp. 15–36.

Article
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, vol. 19, iss. I5, pp. 29–36.

Article
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, vol. 23, iss. I9, pp. 53–60.

Article
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, vol. 15, iss. I1, pp. 25–35.

Article
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, vol. 15, iss. I1, pp. 71–79.

Article
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, vol. 28-29, iss. I14-15, pp. 75–83.

Article
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 87–97.

Article
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 51–66.