Search

Displaying 1 - 30 of 73

Issue
Religio, 2021, vol. 29, issue 1.

Issue
Studia paedagogica, 2021, vol. 26, issue 1.

Issue
Studia paedagogica, 2021, vol. 26, issue 3.

Issue
Religio, 2021, vol. 29, issue 2.

Issue
Studia paedagogica, 2021, vol. 26, issue 2.

Issue
Studia paedagogica, 2021, vol. 26, issue 4.

Article
Jirásek, Ivo, Němec, Jiří, Macků, Richard. Implicitně náboženské aspekty dětské literatury Jaroslava Foglara. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 33–55.

Article
Nenadalová, Jana. [Luhrmann, Tanya M. How god becomes real: kindling the presence of invisible others]. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 93–96.

Article
Válek, František. [Tugendhaft, Aaron. The idols of ISIS: from Assyria to the Internet]. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 98–100.

Article
Šebelová, Markéta. Saints and tradition in Coptic Orthodox Christianity in Egypt. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 3–32.

Article
Vrzal, Miroslav, Vrzalová, Ivona. [Laycock, Joseph P. Speak of the devil: how the satanic temple is changing the way we talk about religion]. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 100–103.

Article
Berounský, Daniel. Zemřel nestor české tibetanistiky Josef Kolmaš (1933-2021). Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 87–90.

Article
Novotný, František, Zbíral, David. Démon zrcadlem pravdy : teologie, morální ponaučení a hereze v porýnském líčení exorcismu z okolí roku 1200. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Puchovský, Michal, Nenadalová, Jana. Osmnáctá konference Evropské asociace pro studium náboženství (EASR). Religio. 2021, vol. 29, iss. 2, pp. 183–185.

Article
Chalupa, Aleš, Výtvarová, Eva, Mertel, Adam, Fousek, Jan, Hampejs, Tomáš. The network(s) of Mithraism: discussing the role of the Roman army in the spread of Mithraism and the question of interregional communication. Religio. 2021, vol. 29, iss. 2, pp. 107–131.

Article
Tarant, Zbyněk. Blessed be the surgeon? : the Lubavitcher Rebbe, the Emuna u-mada' controversy and its legacy. Religio. 2021, vol. 29, iss. 2, pp. 159–182.

Article

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 5–6.

Article
Syslová, Zora, Nováková, Eva, Najvarová, Veronika. Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 109–130.

Article
Šeďová, Klára, Nekardová, Barbora, Rozvadská, Katarína. Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 51–81.

Article
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 9–38.

Article
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 167–184.

Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 145–166.

Article
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 39–68.

Article
Kalenda, Jan. Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 91–124.