Search

Displaying 1 - 30 of 31

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 3–4.

Article
Vyhnálek, Jan, Dvořák, Dominik. Přestupy žáků na druhém stupni základní školy : srovnání dvou případů. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 7–45.

Article
Majcík, Martin. Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 131–149.

Article
Janoušková, Svatava, Žák, Vojtěch, Rusek, Martin. Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 93–109.

Article
Brücknerová, Karla. Editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 5–6.

Article
Sikorová, Zuzana, Václavík, Marek, Červenková, Iva. Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ : hybridizace a remixování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 111–129.

Article
Machů, Eva. Nadaný žák je jako Jágr mezi hokejisty, aneb, Učitelova koncepce nadání v analýze metafor. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 77–92.

Chapter
Šimáně, Michal. Závěr. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 156–164.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam grafů, tabulek a obrázků použitých v textu. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 170.

Chapter
Šimáně, Michal. Vznik Československé republiky a "věno" Rakouska-Uherska. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 37–56.

Chapter
Šimáně, Michal. Menšinové školství. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 70–81.

Chapter
Šimáně, Michal. Úvod. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 7–8.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam zkratek. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 169.

Chapter
Šimáně, Michal. Rejstřík. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 215–218.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam příloh. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 171–172.

Chapter
Šimáně, Michal. Politický okres Ústí nad Labem. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 82–155.

Chapter
Šimáně, Michal. Bibliografie. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 173–214.

Chapter
Šimáně, Michal. Školství v Československé republice. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 57–69.

Chapter
Šimáně, Michal. Obsah. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 5–6.

Chapter
Šimáně, Michal. Ukotvení výzkumu českých menšinových škol v teorii. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 9–36.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 157–186.

Article
Vlčková, Kateřina, Květoň, Petr, Ježek, Stanislav, Mareš, Jan, Lojdová, Kateřina. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 135–155.

Article
Brücknerová, Karla, Rabušicová, Milada. Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 33–49.

Article
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava, Friedlaenderová, Hana. Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 79–106.

Article
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Chytrý, Vlastimil, Říčan, Jaroslav, Živná, Dagmar. Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 107–133.

Article
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška. Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 51–78.