Search

Displaying 1 - 30 of 162

Chapter
Jůva, Vladimír. Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, pp. 185–186.

Chapter
Jůva, Vladimír. Die Pädagogik als Wissenschaft. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, pp. 187–188.

Chapter
Jeřábek, Richard. Die karpatische Flösserei im 19. Jahrhundert. In: Jeřábek, Richard. Karpatské vorařství v 19. století. 1961, pp. 155–165.

Chapter
Jeřábek, Richard. Плотовой сплав леса в Карпатах в XIX веке : (pезюме). In: Jeřábek, Richard. Karpatské vorařství v 19. století. 1961, pp. 143–153.

Chapter
Monatová, Lili. Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky. c1984, pp. 195–196.

Chapter
Monatová, Lili. Probleme der Defektologie. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky. c1984, pp. 197–198.

Chapter
Jůva, Vladimír. Die Entwicklung des pädagogischen Denkens. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, pp. 169.

Chapter
Jůva, Vladimír. Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, pp. 167.

Article
Obsah - Contents. Religio. 1998, vol. 6, iss. 2, pp. 113–114.

Article
Lease, Gary. Religion und Nationalismus. Religio. 1998, vol. 6, iss. 2, pp. 230–231.

Article
Horyna, Břetislav. Religion und Nationalismus : elf Thesen zum Thema. Religio. 1998, vol. 6, iss. 2, pp. 232–236.

Article
Obsah. Religio. 2015, vol. 23, iss. 2, pp. 122.

Chapter
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (1): Metodologie. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, pp. 157–190.

Article
Obsah - Contents. Religio. 2003, vol. 11, iss. 1, pp. 1–2.

Article
Hoblík, Jiří. Bileam : ein Zeuge der Prophetiegeschichte. Religio. 2003, vol. 11, iss. 1, pp. 3–34.

Article
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, vol. 17, iss. I3, pp. 15–36.

Article
Sedlák, Jiří. Изменения социальных взглядов и отношений под влиянием активного програмного социального учения. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 29–41.

Article
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, vol. 19, iss. I5, pp. 29–36.

Article
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, vol. 23, iss. I9, pp. 53–60.

Article
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, vol. 15, iss. I1, pp. 25–35.

Article
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, vol. 15, iss. I1, pp. 71–79.

Article
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19791980, vol. 28-29, iss. I14-15, pp. 75–83.

Article
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 25–30.

Article
Liškař, Čestmír. О взаимоотношении лингвистических и педагогических дисциплин. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 37–49.

Article
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 63–73.

Article
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 75–86.

Article
Veselá, Zdenka. К некоторым проблемам литературного воспитания. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 51–62.

Article
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 13–17.

Article
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, vol. 42, iss. I27, pp. 139–142.

Article
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 87–97.