Search

Displaying 1 - 30 of 138

Chapter
Šeďová, Klára. Smích žákovské skupiny. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 87–97.

Chapter
Šeďová, Klára. Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 135–152.

Chapter
Šeďová, Klára. Jmenný a věcný rejstřík. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 187–189.

Chapter
Šeďová, Klára. Humor jako sociální fenomén. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 25–35.

Chapter
Šeďová, Klára. Narativní analýza jako metoda zkoumání školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 55–72.

Chapter
Šeďová, Klára. Úvod. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 9.

Chapter
Šeďová, Klára. Čemu se smějí učitelé. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 111–134.

Chapter
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 175.

Chapter
Šeďová, Klára. Namísto diskuse: Humor v sociálním prostoru školy. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 153–172.

Chapter
Šeďová, Klára. Źáci se smějí učitelům. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 73–86.

Chapter
Šeďová, Klára. Závěr. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 173–174.

Chapter
Šeďová, Klára. Humor ve školním prostředí. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 37–53.

Article
Stodola, Jiří. Pojem informace jako anomálie v informační vědě. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 4–21.

Article
Němečková, Lenka, Vavříková, Lucie. Bibliometrické mapování oboru knihovnictví a informační vědy v ČR. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 43–54.

Article
Černý, Michal. Erwin Schrödinger: Co je život?. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 116–118.

Article
Fish, Tony. Digital footprints. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 102–115.

Article
Stodola, Jiří. Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace?. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 125–132.

Article
Novotný, Daniel D.. SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 55–65.

Article

Article
Děchtěrenková, Ilona, Dvořáková, Lucie, Kulíková, Markéta, Štruncová, Kateřina, Ťažká, Adéla, Zadražilová, Iva. Dotazníkové šetření zájmu studentů FF MU o e-learningový kurz Metody kritického myšlení. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 22–42.

Article
Hošková, Kateřina. Editorial. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 2–3.

Article
Lukšů, Alžběta, Kereková, Adéla, Antlová, Martina, Budín, Emil. Návrh standardu minimální úrovně počítačové gramotnosti studenta MU. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 85–101.

Article
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 66–74.

Article
Horáková, Jana, Klodner, Michal, Ivičič, Martina, Flašar, Martin, Šedivá, Barbora, Kobíková, Zuzana, Čajková, Eva. Ohlédnutí za konferencí Soft skills – Aktuální otázky metodologie (umění) nových médií. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 159–176.

Article
Kaščák, Matwe. Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 221–222.

Article
Kobíková, Zuzana. Techniky nostalgie: ohlédnutí za přednáškami Andrease Böhna a Tomáše Dvořáka. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 177–184.

Article
Poslání časopisu ; Redakční rada .... TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 3.

Article
Kobíková, Zuzana. Prostor pro "Cut-up" softwarových studií. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 11–12.

Article
Lukaščíková, Eliška. Codes & Waters Andrease Müller-Pohlea: recenze výstavy. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 105–109.