Search

Displaying 1 - 30 of 49

Issue
Études romanes de Brno, 1995, vol. 25, issue 1.

Article

Article
Lukavská, Eva. Algunas reflexiones sobre la lectura mitológica de El túnel de Ernest o Sábato. Études romanes de Brno. 1995, vol. 25, iss. 1, pp. 19–23.

Article
Stavinohová, Zdeňka. [Dictionnaire de la linguistique. Sous la direction de Georges Mounin]. Études romanes de Brno. 1995, vol. 25, iss. 1, pp. 80–82.

Article
Kyloušek, Petr. [Maingueneau, Dominique. Le contexte de l'oeuvre [i.e. l'œuvre] littéraire: énonciation, écrivain, société]. Études romanes de Brno. 1995, vol. 25, iss. 1, pp. 75–76.

Article
Bartoš, Lubomír. El adjetivo en el sistema denominativo del español actual. Études romanes de Brno. 1995, vol. 25, iss. 1, pp. 65–71.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická, 1995, vol. 44, issue C42.

Article
Sviták, Zbyněk. Několik poznámek k životu a dílu protonotáře Jindřicha. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 5–11.

Article
Flodr, Miroslav. Úsilí městské rady o jurisdikci nad brněnskými předměstími ve 13. a 14. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 25–38.

Article
Janák, Jan. Osnova moravského zemského zřízení z revolučního roku 1848. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 111–123.

Article
Reinalter, Helmut. Die Anfänge des Liberalismus in Österreich : (von der Aufklärung bis zur Revolution 1848/49). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 99–109.

Article
Nečas, Ctibor. Z protektorátu Čechy a Morava do Auschwitz II-Birkenau: hromadný transport Romů 7.5.1943. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 139–145.

Article
Mezník, Jaroslav. Markrabě a páni : (k mocenskému dualismu na Moravě v době předhusitské) : Josefu Válkovi k 65. narozeninám. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 39–50.

Article
Háza, Zdeněk. Soupis obyvatel řádového statku Třebom z konce roku 1647 a proměny stavu i kompozice tamní populace v následujícím období. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 71–88.

Article
Boček, Pavel. K počátkům morální a politické obrody ruských knížectví ve XIII. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 13–24.

Article
Malíř, Jiří. Podíl Masaryka na utváření politických poměrů na Moravě v letech 1890-1914. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 125–137.

Article
Strmiska, Maxmilián. Vzestup quebeckého neonacionalismu (1960-1967): ideologické a politické aspekty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 147–152.

Article
Vašků, Vladimír. Příčiny zániku konfirmačního řízení v habsbuské monarchii v roce 1836. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 89–97.

Article
Krmíčková, Helena. Gallus Asserunt quidam : rozbor textu a edice. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, vol. 44, iss. C42, pp. 51–69.

Chapter
Pol, Milan. Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 3–5.

Chapter
Pol, Milan. Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 11–21.

Chapter
Pol, Milan. K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 77–95.

Chapter
Pol, Milan. K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 47–76.

Chapter
Pol, Milan. Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 119–125.

Chapter
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 22–28.

Chapter
Pol, Milan. Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 38–45.

Chapter
Pol, Milan. Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 6–10.

Chapter
Pol, Milan. K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 96–118.