Search
Displaying 1 - 30 of 4230
Article
Richter, Václav.
Les "basiliques" grand-moraves. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1965, vol. 14, iss. E10, pp. 209–229.
Article
Bartoněk, Antonín.
"Casus septimus" a "casus octavus" v pojetí římských gramatiků. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1956, vol. 5, iss. E1, pp. 173–182.
Article
Bartoňková, Dagmar.
["Come dice il poeta...": percorsi greci e latini di parole poetich. A cura di A. De Vivo e L. Spina]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1994, vol. 43, iss. E39, pp. 172–174.
Article
Vrbová, Jana.
"Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?" : postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 93–107.
Article
Schubert, Werner.
"Colla virtù per guida, colla ragione alfianco" : gibt es eine ernstzunehmende Rezeption der Stoa in der Oper des 17. und 18. Jahrhunderts? : mit einem Blick auf die Geschichte des Oratoriums Ende des 18. Jahrhunderts. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 261–286.
Article
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 13–26.
Article
Bednaříková, Jarmila.
[Die "Gesta Hungarorum" des anonymen Notars: die älteste Darstellung der ungarischen Geschichte. László Veszprémy, (ed.)]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1993, vol. 42, iss. E38, pp. 229–231.
Article
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja.
"Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, vol. 28, iss. 2, pp. 11–28.
Article
Zachová, Irena.
"Historiam Moraviae scripturus... " : D.J.I. Hoffer a jeho netištěné Dějiny Moravy. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 365–378.
Article
Bär, Silvio.
"I honour those who reverence my power" : Gods, humans, and the breaking of social and religious rules in Euripides' Hippolytus. Graeco-Latina Brunensia. 2020, vol. 25, iss. 2, pp. 17–32.
Article
Jarvoll, Agnieszka B..
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 4, pp. 67–89.
Article
Hyttinen, Misha.
"Illiberal" misanthropy: mîsanthrôpiâ and aneleutheriâ in the rhetorical literature of 4th century BCE Athens. Graeco-Latina Brunensia. 2023, vol. 28, iss. 2, pp. 89–103.
Article
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse.
"I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 2, pp. 97–111.
Chapter
"Inu, abychom nenarazili." 1960–1988. In: Gnóthi seauton : sto let klasických studí v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci.
2019, pp. 39–59.
Article
Redondo, Jordi.
"Is really Syntipas a translation? : the case of The faithful dog". Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 49–59.
Article
Wickberg Hugerth, Mattias, Nouri, Jalal, Åkerfeldt, Anna.
"I should, but I don't feel like it" : overcoming obstacles in upper secondary students' self-regulation using learning analytics. Studia paedagogica. 2023, vol. 28, iss. 3, pp. 89–111.
Article
Henrich, Günther S..
"Kryptosphragiden" : eine neue Deutung von Theognis' σφρηγίς. Graeco-Latina Brunensia. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 51–67.
Article
Petrovićová, Katarina.
"Laetae segetes" klasických, medievistických, byzantologických a neogrecistických studií Masarykovy Univerzity a Universität Wien. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. N, Řada klasická. 2006, vol. 55, iss. N11, pp. 126.
Article
Bergnell Karlsson, Anneli.
"Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 4, pp. 139–153.
Article
Reese, Bettina.
"Polluit sanguis iste, non redemit" – Beobachtungen zum Motiv des Blutes in Firmicus Maternus, De errore profanarum religionum. Graeco-Latina Brunensia. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 157–169.
Article
Urbanová, Daniela.
"Rehabilitace" spony z Praeneste. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1993, vol. 42, iss. E38, pp. 240.
Article
Gobbo, Francesca.
"Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 101–120.
Article
Fonseca, Lars.
"Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá" : pedagogický pohled na paradoxy "férového" opisování. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 73–92.
Article
Bartoňková, Dagmar, Nechutová, Jana.
"Západ - pojem a skutečnost" ve středověku a v antice. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1962, vol. 11, iss. E7, pp. 132–134.