Search
Displaying 1 - 30 of 1023
Chapter
Liškař, Čestmír.
Целъ содержание и методы овучения инностранным языкам : резюме. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, pp. 92–94.
Chapter
Bartoněk, Antonín.
Развитие системы консонантов в древнегреческижх диалектах. In: Bartoněk, Antonín. Vývoj konsonantického systému v řeckých dialektech.
1961, pp. 126–138.
Chapter
Jůva, Vladimír.
Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení.
1987, pp. 167.
Chapter
Monatová, Lili.
Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, pp. 195–196.
Chapter
Jůva, Vladimír.
Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda.
1977, pp. 185–186.
Chapter
Salač, Antonín.
Об одной старой русской сказке. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 251–255.
Chapter
Hošek, Radislav.
Народность и народные мотивы в творчестве Аристофана. In: Hošek, Radislav. Lidovost a lidové motivy u Aristofana.
1962, pp. 196–209.
Chapter
Korževa, K. P..
Крито-микенское общество в советской историографии. In: Studia Mycenaea : proceedings of the Mycenaean symposium, Brno, april 1966.
1968, pp. 131–141.
Chapter
Grinbaum, Natan Solomonovič.
Крито-микенские тексты и язык древнегреческой хоровой лирики (Пиндар). In: Studia Mycenaea : proceedings of the Mycenaean symposium, Brno, april 1966.
1968, pp. 75–86.
Chapter
Češka, Josef.
Дифференциация рабов в Италии в первых двух столетиях принципата. In: Češka, Josef. Diferenciace otroků v Itálii v prvních dvou stoletích principátu.
1959, pp. 125–128.
Chapter
Jůva, Vladimír.
Вуз и воспитание. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova.
1981, pp. 155–156.
Chapter
Hošek, Radislav.
Πορδη. In: Hošek, Radislav. Lidovost a lidové motivy u Aristofana.
1962, pp. 160–174.
Chapter
Des Places, Édouard.
Αὐτός et ὁ αὐτός chez Platon. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 127–130.
Chapter
Veselá, Zdenka.
Zusammenfassung. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, pp. 145–147.
Chapter
Kudrna, Jaroslav.
Zur Marsilius' Auffassung des Rechts. In: Mnema Vladimír Groh.
1964, pp. 233–240.
Chapter
Hošek, Radislav.
Zur Geschichte einer Redewendung (τοὐςνόμους χαταπατεῖν). In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 93–99.
Chapter
Pelikán, Oldřich.
Zur Einführung. In: Pelikán, Oldřich. Vom antiken Realismus zur spätantiken Expressivität.
1965, pp. 5–6.
Chapter
Pelikán, Oldřich.
Zur Einführung. In: Pelikán, Oldřich. Übergangs- und Krisenperioden in der antiken Kunst : phänomen des sog. Manierismus.
1977, pp. 7–8.
Chapter
Harmatta, János.
Zur Aḫḫiyawā-Frage. In: Studia Mycenaea : proceedings of the Mycenaean symposium, Brno, april 1966.
1968, pp. 117–124.
Chapter
Janáček, Karel.
Zu den skeptischen Widerlegungsformen. In: Classica atque mediaevalia Jaroslao Ludvíkovský octogenario oblata.
1975, pp. 45–54.
Chapter
Vysoký, Zdeněk K..
Zu den neuentdeckten Bruchstücken der Tragödie Glaukos Potnieus von Aischylos (Pap. Oxyrh. 2160 fr. 1-9). In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 13–28.
Chapter
Velkov, Velizar Ivan.
Zu den Fragmenta Vaticana 315 : (Durocortorum oder Durostorum?). In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 151–154.
Chapter
Hejzlar, Gabriel.
Zu den Anfängen der griechischen Karikatur. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata.
1962, pp. 175–194.
Chapter
Mikulová, Jana.
Způsobová závislost. In: Mikulová, Jana. Syntax latinských vedlejších vět.
2014, pp. 463–474.
Chapter
Mazalová, Lucie.
Zkratky a slovníky. In: Mazalová, Lucie. Čítanka snadných textů ze středověké latiny.
2014, pp. 111.
Chapter
Záleská, Klára.
Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 121–126.
Chapter
Záleská, Klára.
Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 60–120.
Chapter
Chlup, Otokar.
Životní synthesa. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 149–175.