Search
Displaying 1 - 30 of 161
Article
Bencúrová, Zdenka.
Zubko, P. & Žeňuch, P. (2017). Barkóciho vizitácia Šarišského archidiakonátu (1749): Rímskokatolíci, gréckokatolíci a evanjelici podľa latinskej vizitácie. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 71–73.
Article
Vrzal, Miroslav.
Zpráva z pobytu na Salzburg Easter School 2018: The Changing Aesthetic of Innovation 23.–25. 3. 2018, Salzburg, Rakousko. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 63–66.
Article
Mokrý, Matouš.
Zpráva z konference Metal, náboženství a spiritualita, 12. 6. 2018, Brno, Česká republika. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 59–62.
Article
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 9–48.
Article
Zhao, Yanmin, Ko, James.
Workplace learning in the professional development of vocational education teachers. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 43–58.
Article
Kotherová, Silvie.
[Williams, Paul. Mahájánový buddhismus: základy nauky]. Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 237–239.
Article
Gregorzewski, Malte.
Where teachers learn through work and students work to learn: an empirically informed report on two examples of educational innovations from a German school. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 137–157.
Article
Martin, Luther H..
Was there a network of Roman Mithraists?. Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 167–182.
Article
Záleská, Klára.
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 139–164.
Article
Černý, Michal.
Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 1, pp. 49–67.
Article
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 29–54.
Article
Černý, Michal.
Vybrané přístupy k učení se od druhých v online prostředí. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 147–166.
Article
Janků, Tomáš.
Výběr z nově vydaných titulů vztahujících se k islámu. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 1, pp. 109–112.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Věcný rejstřík. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 163–165.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Úvod. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 9–10.
Article
Samková, Libuše.
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 49–67.
Article
Mokrý, Matouš.
The conference "Consciously Illicit: Transgression in Western Esotericism". Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 231–234.
Article
Motal, Jan.
[Szaló, Csaba. Paměť míst: kulturní sociologie vzpomínání]. Religio. 2018, vol. 26, iss. 1, pp. 86–88.
Article
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 147–155.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Současné psychologické teorie optimismu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 20–49.
Article
Žůrková, Michaela.
The Society of Brno Museologists - Reflection of The World War II Affairs in Contemporary Methods of Presentation project. Museologica Brunensia. 2018, vol. 7, iss. 2, pp. 72–73.
Article
Hladík, Jakub, Ingrová, Nikol, Sobková, Nikola.
Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 91–112.
Article
Janků, Tomáš.
Ší'itské kulturní centrum v Brně: Nová podoba boje o mešity v ČR?. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 1, pp. 40–55.
Article
Kirsch, Otakar.
Significant personality in the shade of lectorate in museum studies? : a contribution to the 135th birth anniversary of Jaroslav Helfert. Museologica Brunensia. 2018, vol. 7, iss. 2, pp. 67–69.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Shrnutí a závěr. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 134–139.