Search
Displaying 1 - 30 of 188
Article
Brandner, Aleš.
[Алексеев, Александр Валерьевич. Историческая грамматика русского языка: учебник и практикум для академического бакалавриата]. Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 2, pp. 83–87.
Article
Schörkhuber, Eva.
Zugänge zum Archiv : ein Parcours durch philosophische und kulturwissenschaftliche Archiv-Konzeptionen. Pro-Fil. 2018, vol. 19, iss. 1, pp. 36–48.
Article
Bencúrová, Zdenka.
Zubko, P. & Žeňuch, P. (2017). Barkóciho vizitácia Šarišského archidiakonátu (1749): Rímskokatolíci, gréckokatolíci a evanjelici podľa latinskej vizitácie. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 71–73.
Article
Janků, Lucie.
Zpráva z konference GLOW41. Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 2, pp. 90–91.
Article
Vrzal, Miroslav.
Zpráva z pobytu na Salzburg Easter School 2018: The Changing Aesthetic of Innovation 23.–25. 3. 2018, Salzburg, Rakousko. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 63–66.
Article
Mokrý, Matouš.
Zpráva z konference Metal, náboženství a spiritualita, 12. 6. 2018, Brno, Česká republika. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 2, pp. 59–62.
Article
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 9–48.
Article
Hladká, Zdeňka.
Za docentem Mirkem Čejkou. Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 1, pp. 90–95.
Article
Zhao, Yanmin, Ko, James.
Workplace learning in the professional development of vocational education teachers. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 43–58.
Article
Kotherová, Silvie.
[Williams, Paul. Mahájánový buddhismus: základy nauky]. Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 237–239.
Article
Gregorzewski, Malte.
Where teachers learn through work and students work to learn: an empirically informed report on two examples of educational innovations from a German school. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 137–157.
Article
Martin, Luther H..
Was there a network of Roman Mithraists?. Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 167–182.
Article
Záleská, Klára.
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 139–164.
Article
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 29–54.
Article
Janků, Tomáš.
Výběr z nově vydaných titulů vztahujících se k islámu. Sacra. 2018, vol. 16, iss. 1, pp. 109–112.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Věcný rejstřík. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 163–165.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Úvod. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 9–10.
Article
Samková, Libuše.
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 49–67.
Article
Krchňák, Daniel.
Unseld Lectures 2018: Patricia Churchlandová – Neurobiologie svědomí. Pro-Fil. 2018, vol. 19, iss. 1, pp. 67–68.
Article
Blažek, Václav.
Tocharsko-slovanské lexikální paralely – nová srovnání. Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 2, pp. 5–13.
Article
Mokrý, Matouš.
The conference "Consciously Illicit: Transgression in Western Esotericism". Religio. 2018, vol. 26, iss. 2, pp. 231–234.
Article
Motal, Jan.
[Szaló, Csaba. Paměť míst: kulturní sociologie vzpomínání]. Religio. 2018, vol. 26, iss. 1, pp. 86–88.
Article
Bičovský, Jan.
Suppletion and its relevance to the IE family-tree. Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 2, pp. 15–26.
Article
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 147–155.
Article
Brandner, Aleš.
Stanislav Žaža (* 14. 4. 1929 Brno – † 5. 8. 2018 Brno). Linguistica Brunensia. 2018, vol. 66, iss. 2, pp. 70–72.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Současné psychologické teorie optimismu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 20–49.
Article
Hladík, Jakub, Ingrová, Nikol, Sobková, Nikola.
Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 91–112.