Search
Displaying 1 - 30 of 116
Article
Šeďová, Klára.
Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 167–171.
Article
Knotová, Dana.
Zkušenost – reflexe – učení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 135–137.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 37–55.
Article
Holzbachová, Ivana.
[White, Hayden V. Metahistorie: historická imaginace v Evropě devatenáctého století]. Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 1, pp. 100–103.
Article
Bárta, Ondřej.
Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 105–118.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, číslo 2, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 179–181.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, čísla 2-3, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 139–141.
Article
Nehyba, Jan.
The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 129–134.
Article
Eagleman, David.
[Teolog Keith Ward napsal: "Jediným smyslem, proč mluvíme o duši ...]. Pro-Fil. 2013, vol. 14, iss. 1, pp. .
Article
Holzbachová, Ivana.
Tainovo pojetí vědy. Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 2, pp. 43–62.
Chapter
Šeďová, Klára.
Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 135–152.
Article
Horyna, Břetislav.
[Streeck, Wolfgang. Gekaufte Zeit: die vertagte Krise des demokratischen Kapitalismus: Frankfurter Adorno-Vorlesungen 2012]. Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 2, pp. 129–133.
Article
Geršlová, Gabriela, Sodomková, Sandra, Bartošíková, Klára, Polách, Martin, Závěšický, Jan, Skopal, Jakub, Frais, Štěpán.
Štědrovečerní rituály v rodinách žáků 3. a 4. tříd. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 119–128.
Article
Zbudilová, Helena.
Spásná trýzeň : Miguel de Unamuno a nesmrtelnost. Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 1, pp. 19–28.
Article
Dokulil, Miloš.
Sémantika a překlad (nejen Lockova "understanding"). Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 1, pp. 85–89.
Article
Doubek, David, Levínská, Markéta.
Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 77–96.
Article
Říha, Karel.
Rozvoj akce na individuálně-personální úrovni. Studia philosophica. 2013, vol. 60, iss. 2, pp. 3–28.
Article
Steinunn Helga Lárusdóttir.
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 141–156.
Article
Kasperová, Dana.
Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 37–56.
Article
Machů, Eva.
Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 125–140.
Article
Hloušková, Lenka.
Publikační počin z oblasti kariérového poradenství. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 129–134.